Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem működik a mobilnetem, mi...

Egyember16 kérdése:

Nem működik a mobilnetem, mi lehet a baj?

Figyelt kérdés
Aktiváltam az ingyenes telekomos mobilnetet, ami január 1- ig szólt december 17-én. Elvileg nekem az előfizetett 1 GB mobilnetem minden hónap 23-án jön meg. És azt írja hogy a december 23-án megjött 1 GB -omat felhasználtam, miközben az ingyen mobilnetet használtam, miért van ez?

2020. jan. 2. 09:22
 1/9 anonim ***** válasza:
ha tuti jól aktiváltad, akkor a telekomnál reklamálj
2020. jan. 2. 09:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Ügyfélszolgálat:

[link]

2020. jan. 2. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
52%
Január 1. 0:00-kor lejárt a korlátlan opció. Ha a buli hevében használtad éjfél után, az biza már a rendes neted fogyasztotta.
2020. jan. 2. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
52%

nem lehet hogy benézted?

január 1-én 0 óráig volt az akció

te meg azt hitted, hogy január 1-én éjfélig, tehát 1-én is használtad?


Én is telekomos vagyok, nekem egy dekát sem csökkent az adatmennyiségem.

2020. jan. 2. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
69%

A mendemondák elkerülésére:


A Telekom azzal ajándékozza meg előfizetőit, hogy 2019. december 16-tól 2020. január elsején éjfélig korlátlan mobilinternet-használatot ad havi díjas és Domino hívószámot használó ügyfeleinek. A mobil ünnepi korlátlanság akció keretében belföldön korlátlan, EU roaming esetében pedig 15 gigabájtos adatforgalom vehető igénybe.

Az opció az időszakon belül bármikor aktiválható a Telekom mobilalkalmazásban, azonban a korlátlanság az aktiválás időpontjától függetlenül 2020. január 1. éjfélig tart.

2020. jan. 2. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 csempéző vizipisztoy ***** válasza:
Hali! Nekem Dec 31-éjfelet írtak a korlátlanságra.
2020. jan. 3. 06:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

"Hali! Nekem Dec 31-éjfelet írtak a korlátlanságra."

Lap alja:

[link]

2020. jan. 3. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:

lehet, hogy mindenki egyedi ajánlatot kapott... vagy nem :D


de a rendszerben is lehet valami hiba, mert többen meg azt írják, hogy még 2-3-án is volt ingyé' netjük.


A nagy érdeklődés miatt az aktiválás sem ment zökkenőmentesen, nekem nem is működött az app-ból, 50 percet vátram az telefonos ügyfélszolgálatra ...


Simán lehet, hogy valami rendszer beli probléma van

de majd a kérdező felhívja az ügyfélszolgálatot és majd megmondják.

2020. jan. 3. 14:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:

Nálam nem volt semmigond működött rendesen

Appon keresztül aktiváltam🍾🍾🍾

2020. jan. 3. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!