Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone mennyi idő után oszt...

Vodafone mennyi idő után oszt ki újra egy megszűnt számot?

Figyelt kérdés
Vettem egy kártyát és csomóan hivogatnak, de más valakit keresnek.
2020. okt. 2. 08:45
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:

A szolgáltatódnál érdeklődj erről.

Az nem lehet, hogy nem azért hívnak, mert valakié volt a szám, hanem mert valami hirdetésben, vagy akárhol tévesen ez a szám jelent meg? Azt kellene kideríteni, hogy milyen okból hívnak, és honnan van meg nekik a telefonszám. Ha ezt biztosra tudod, utána lehet továbbmenni az ügy megoldásában.

Addig is egy dal, hasonló témában, hogy szebb legyen a napod:

https://www.youtube.com/watch?v=zXhpQ3Jcj-A

2020. okt. 2. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
6hónap
2020. okt. 2. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
Én is jártam így. Az előző tulajnak vállalkozása volt, folyton hívogattak az ügyfelei, és kaptam a bankszámla értesítőit. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, elmondtam a problémám, és kaptam új számot. (A bankjánál is jeleztem a problémát, biztos, ami biztos.)
2020. okt. 2. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Új számhoz be sem kellett menned? Maradt a kártya csak a szám változott? Én most nem tudok bemenni, külföldön vagyok még egy jó ideig.
2020. okt. 2. 10:09
 5/12 anonim ***** válasza:
Engem valami végrehajtó hívogatott. Vagy több is, nem tudom. Kb egy évbe telt elmagyarázni nekik, hogy nincsen semmi közöm az illetőhöz.
2020. okt. 2. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Már nem emlékszem. Annyi maradt meg, hogy választhattam(!) telefonszámot, és nem kellett érte külön fizetni. Valószínű, hogy küldtek egy új SIM-et postán. (Három éve történt az eset.)
2020. okt. 2. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
+ telefonos ügyfélszolgálaton intéztem a dolgot, és mivel be tudtam azonosítani a korábbi tulajt, nem számítottak fel díjat a számcsere miatt.
2020. okt. 2. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

#6,#7


biztos hogy nem kaptál új simet


és az is hogy nem azért volt díjmentes a csere mert be tudtad azonosítani a régi tulajt

2020. okt. 2. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
#8 Nem rémlik, hogy itt lettél volna mellettem, szóval honnét tudod?
2020. okt. 2. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
#9 folyamatszabályzóként dolgoztam care területen a cégnél
2020. okt. 3. 06:38
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!