Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem érzékel érintést...

Feketeruhasember kérdése:

Miért nem érzékel érintést kijelző csere után?(Huawei p20 lite)

Figyelt kérdés

Eltörött a kijelző ezért cseréltettem a telefonomban.

A kezdeti öröm most elmúlt és inkább átverve érzem magam...

Nem akar érzékelni az új cserélt kijelző, próbáltam én frissíteni, downgradeltem 8.0-ra most újból engedtem neki hogy frissítsen a legújabb androidra, aztán most csináltam egy telefon visszaállítást. Az van hogy a telefon nem fagy le de a kijelző nem működik. csak úgy lehet újraindítani hogy 10mp-ig nyomva tartom a bekapcs gombot és akkor ugye újraindul..

Egyébként huawei szervízben lett csináltatva, természetesen őket fogom felkeresni holnap de addig is érdeklne ki mire tippel ezzel kapcsolatban? Hol lehet a hiba? Miért működik újraindulás után kicsit majd utána miért nem? Maga a telefon nem fagy le mert bluetooth headsettel is tudom fogadni a hívásokat vagy kezdeményezni csak a "gombok" nem mennek.


Újraindulás után amíg le nem zárom a képernyőt vagy más esetben kb 1-2 percig működik az érintés utána egyszerűen megáll....ez miért lehet?


2021. febr. 21. 18:47
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Ne módosítgasd a szoftvert, mert ráfogják, hogy te rontottál el valamit.

Nem kell kisregényt se mondani, csak annyit, hogy nem megy, lefagy. Majd ők is megnézik és megy újra a szervizbe.

2021. febr. 21. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Garancia ugyan nincsen már rá, de jól gondolom hogy az új kijelzőnek működnie kellene am ha pár hete lett cserélve?
2021. febr. 21. 19:39
 3/8 anonim ***** válasza:
A szerviz javítási feltételeinél látod, hogy mennyi garanciát vállalnak az általuk javított alkatrészekre.
2021. febr. 21. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 Ypszilon1980 ***** válasza:
Az a baj, hogy pár hete lett cserélve, tehát úgy vetted át a telefont és úgy is adták át, hogy működik rendesen, azóta meg már piszkáltad, szóval én kis esélyt sem látok arra, hogy ők ezt a saját hibájuk javára írják majd, de természetesen vissza kell vinni és reklamálni.
2021. febr. 21. 20:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Nem "piszkáltam" a telefont. A gyári Hi suit alkalmazást használtam amit automatikusan feltelepíti amikor usb vel bedugom a gépbe. Ott van olyan opció hogy "visszatérés előző verzióra". Utána pedig a telefonon keresztül engedtem neki az érkező frissítés telepítését.


Ebbe mégis hol köthetnének bele?

2021. febr. 21. 20:31
 6/8 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Rendben, akkor ebbe nem kötnek bele, de ugyebár később lett rossz a kijelző, viszont ennek ellenére azt mondom, amit már fentebb is írtak, hogy attól függ ők milyen garanciát vállalnak, mindenképpen vidd vissza, én is ezt tenném.
2021. febr. 21. 23:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
AvGalaxy A5 2017-nel volt ez szeriahiba. Ott alaplapi problema volt.
2021. febr. 22. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Azóta már kapott egy új Kijelző ugyan abban a szervizben és akkor tudtam hogy a korábban IS eredetinek mondott Kijelző után gyártott volt. Amit most kapott az meg tökéletesen működik. No persze nem azért mert garanciálisan cserélték az előzőt hanem mert azóta meg egyszer eltort és újra javítani kellett. Es ezzel már jó..
2022. júl. 7. 11:42

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!