Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet tenni, ha egy...

Mit lehet tenni, ha egy T-Mobileos ügyintező hibájából nagyon sok lett az egyenlegem? (lennt)

Figyelt kérdés

Hétfőn rendeltem új előfizetést, havi 1850 forintos díj. Okostelefonom van, amire kértem NET 100-as előfizetést, havi 990 forintomba kerülne csak. Ma néztem, hogy az egyenlegem 7415 forinton áll, nem értettem miért, mivel 5 smst küldtem csak összesen plusz neteztem. 9 MB-nyi adatforgalmat bonyolitottam (ami bőven beleférne a 100 MB-ba), míg végül észrevettem, hogy az ügyintéző rossz netes csomagot állított be, és emiatt ilyen sok az egyenlegem. (13ft/KB)

Ilyenkor mit lehet tenni? Nem vagyok hajlandó ennyi pénzt kifizetni az ő hibájukból.


2010. aug. 18. 00:51
 1/8 <b>Chuck Norris</b> ***** válasza:
100%
szerződéssel mi a helyzet? ott is a 100 as csomag áll? ha igen simán menny be és prédikálj, hogyha nem akkor passz, kérdezz rá a fogyasztóvédelemnél.
2010. aug. 18. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

Nincs benne a szerződésben. Teljesen kivagyok akadva, ez azért felháborító... És sajnos szinte biztos vagyok benne, hogy kifizettetik velem...

De mi lett volna, ha nem nézem meg az egyenleget és hónap végén kijön majd a több tízezres számla? Botrányos....

2010. aug. 18. 02:01
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
szia, benne kell lennie a szerződésben vagy abban a dokumentációban, amelyet átvettél. az előfizetői szerződés második oldalán van.
2010. aug. 18. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Ha a szerződésben nem szerepel a Net100 csomag, nincs mit tenni ki kell fizetni, és panasszal sem élhetsz sehol mert ugyebár a szóbeli akarat az nem bizonyító erejű, mert ebből kiindulva akárki akármikor panasszal élhetne ha nem akar fizetni, lényegtelenül attól hogy tudatos vagy véletlen hiba történt.

Viszont minnél előbb állítasd be a Net100 csomagot ha nem szeretnél sokáig sokat fizetni!

2010. aug. 18. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim válasza:
Én úgy jártam, hogy SIM kártya cserére vittem be a telefonom, kicserélték rendben volt minden. Másnap vettem észre, hogy levontak 990 ft-ot. Bementem, mondták, hogy be van kapcsolva a Net 100-as előfizetés. Mondtam, hogy én ilyet nem kértem, alá kellett írnom egy papírt, hogy kérném a 990 ft visszafizetését. 1 hónapig használtam az előfizetést és a végén visszafizették a pénzt. Ilyen is van, szal érdemes bemenni is megreklamálni.
2010. aug. 18. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
nem tudom, ez kötbéres szerződés-e. ezt meg kell nézni, mielőtt csak úgy lemondod...
2010. aug. 18. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

probléma megoldva:) bementem reklamálni, kiderült, hogy valóban rossz szolgáltatást állítottak be, de az eddig használt adatforgalmam a Blackberry Instant Email szolgáltatásból ment, szóval az oldalukon feltüntetett összes nem valós, mert lennulázódik.

Bár szerintem akkor is felháborító, hogy 1) ezt nem közlik az emberrel, 2) rossz szolgáltatást állít be.

2010. aug. 18. 11:14
 8/8 A kérdező kommentje:
*összeg
2010. aug. 18. 11:14

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!