Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Heló! Tudsz segíteni?

Kupai János kérdése:

Heló! Tudsz segíteni?

Figyelt kérdés
Vettem egy iphone8-at.Beraktam a simem és el is fogadta kérte a pinkódot meg minden,de viszont azt írja,hogy nincs szolgáltatás.Mi a teendő? be kell állítani valamit?
2021. aug. 14. 06:51
 1/7 anonim ***** válasza:
74%

nem hálózatfüggő az a telefon véletlenül?

A kártyád érvényes? úgy értem tartozik hozzá előfizetés?

2021. aug. 14. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

Honnan vetted a telefont?


Ha szolgáltatótól, akkor a SIM kártyát aktiválni kell.

2021. aug. 14. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Állítólag független.Kéztől vettem.Lehet 30-,vagy 70-es kártyával működne. Nem tudom.
2021. aug. 15. 12:13
 4/7 anonim ***** válasza:

Ha függő lenne, akkor elvileg kérne a hálózati zár feloldó kódját.


Itt inkább IMEI tiltás gyanú van a dologban.

Az illető vagy lopta a készüléket, vagy részletre hozta ki és nem fizette, ezért letiltották.

2021. aug. 15. 15:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Én is utóbbira tippelek.

Ha tiltva van, azt csak abból veszed észre, hogy nem regisztál be a sim. Azt meg abból, hogy nincs szolgáltatás.

De nem minden szolgáltató hálózatán tiltott, más szolgáltató kártyájával még működhet.

Azért rákérdeznék az eladótól a helyedben.

2021. aug. 18. 15:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Ma már közös listája is van a magyar szolgáltatóknak.


Ha egyiken tiltják, maximum pár hónapon belül a többiről is tiltva lesz (tapasztalat)

2021. aug. 18. 15:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

Most olvastam:


[link]



Idézem


"Augusztus elején adta ki az Apple az iOS 14.7.1-es frissítést. Ugyan csak kisebb update-ről volt szó, azonban mi is ajánlottuk a telepítését, miután egy olyan biztonsági rést tüntettek el benne, amit már ki is használtak a hackerek. Ezúttal azonban nem mindenki járt jól a frissítéssel – írja a 9to5Mac.


Sorra jelennek meg a beírások az Apple fejlesztői fórumán, illetve vitafórumán, és a felhasználók a világ több tájáról is arról panaszkodnak, hogy a frissítés után a telefonon megjelenik a Nincs szolgáltatás üzenet, és a szolgáltató jele is eltűnik a készülékről. A hiba az iPhone 6s-től az iPhone 11-ig érinti a készülékeket."

2021. aug. 19. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!