Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem mindig működik a...

Miért nem mindig működik a telefonos fizetés?

Figyelt kérdés

Van egy Realme 8 telefonom és simple alkalmazást használok a telefonon való fizetésre. Van, amikor probléma mentesen enged fizetni ugyan annál az automatánál is, van, amikor a következő hibaüzenetet dobja fel a terminál: "see phone for instructions"

Keresgéltem a neten, csak ujjlenyomattal oldom fel a telefont, de egyszerűen nem szűnik meg a probléma. A mobilnet mindig be van kapcsolva.



2021. aug. 17. 19:47
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Ez a Simple nekem sem működik rendesen. Nem tudtam még rájönni, mi lehet a hiba.
2021. aug. 17. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
nálam tokenhiba szokott fellépni, aztán csak karikáz...(elfogynak a tokenek AKTÍV mobilnet mellett is, aztán képtelen újakat letölteni, vicc)
2021. aug. 17. 20:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Én ilyenkor megnyitom a simplepay-t vissza teszem a terminálra a telefont, kéri az azonosítást és megy a dolog.


Nekem az a bajom, hogy ezt nem automatikusan csinálja a telefon. Régen Samsungnál feljött, hogy "használd a kódod" ne csak ujjlenyomatot, Xiaominál pedig fenti dolog van.

2021. aug. 18. 07:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
Kedves kettes! Mi az a "token hiba?" ( sőt, mi az a token?
2021. aug. 18. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

#4

fizetési tokeneket akkor használ a simple, amikor nincs neted. ezeket neten tölti le, a max számuk 10, és ezekkel lehet aktív net nélkül is fizetni.

2021. aug. 18. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
Értem. Nekem mindíg van netem, valszeg nem ez a baj. A már rögzített bankkártyát kell frissítenem állandóan. Szerintem valami biztonségi intézkedés miatt. Kezdetben nem így működött. Rá kell jönnöm, hogy simple nélkül tudjak fizetni. K&H-s vagyok, de amíg működött az OTP-n kersztül, nem akartam bántani. Köszi közben leesett a tantusz, hogy a token ezért jelent tantuszt
2021. aug. 18. 17:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Aki így járna mint én, nálam a megoldás a tokenekkel volt. Be kellett lépni a simple appba, és úgy fizetni a terminálnál. Frissítette a tokeneket és azóta ugyan úgy működik mint azelőtt. Mondjuk az nevetséges, hogy app újrarakás után is ugyan úgy trágya maradt, csak a fizetés után kapott észbe.
2021. aug. 25. 09:23
 8/8 anonim ***** válasza:
Nálam a fizetnivaló az iCsekk-appban jelenik meg. Klikk rá, hogy befizetem, erre megnyitja a Simplet ( amibe van egy bankkártya adatai rögzítve )Az elejin csak egy OK kellett, és a kártyáról befizette a pénzt. Mióta ez a nagy biztonság van, minden alkalommal bekéri a bankkártya adatait, ezután leemeli a pénzt, nekem kiírja, hogy a fizetés sikeres volt, majd törli a bankkártya adatait. Vagyis minden befizetésnél újból be kell írnom a bankkártya adatait adatait. Nálam nincsenek is tokenek ( un. zsetonok). Hiába próbáltam elmagyarázni a problémát a simple ügyfél-szolgálatának, nem értettük meg egymást. Mindig elküldtek egy másik szolgáltatóhoz, hátha ott van a hiba. De az iCsekk nek nincs is ügyfél-szolgálata...
2021. aug. 25. 17:01
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!