Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telefon, Telekom: Valaki...

Telefon, Telekom: Valaki telefonált, de nem voltam elérhető. Bekapcsolás után még 12 órával se jelezte, hogy keresett volna bárki. Miért nem jelezte? Be kell állítani valahol, hogy jelezze utólag? Ha igen, akkor hol?

Figyelt kérdés

#mobil #telefon #telefonszám #SIM #hívás #a hívószám nem elérhető
2021. szept. 16. 21:57
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Hívásértesítő funkciótól függ.
2021. szept. 16. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
A telekom appban is benne van asszem. De az ügyfélszolgálat biztosan be tudja kapcsolni. Nem a telefonon kell bekapcsolni, mert ez a telekom szolgáltatása.
2021. szept. 16. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Hívásértesítő szolgáltatás.


[link]

2021. szept. 16. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszönöm szépen mindegyikőtöknek a választ!


SMS-ben elküldtem a "+HIVASERTESITO" kódot a Telekomnak és azt írta, hogy már be van kapcsolva. Visszanéztem az üzeneteket és valóban be lett már kapcsolva közel 5 hónapja. Mégsem kaptam értesítést legalább 1 hívásról...48 óráig tárolja a Telekom a ezeket a sikertelen hívásokat. A gyakorlatban nem így van...

2021. szept. 17. 08:16
 5/5 anonim ***** válasza:
A hívásértesítő szolgáltatás csak akkor működik, ha hívásátirányítás be van állítva a +36309876543 technikai számra, valamint a VoLTE szolgáltatás ki van kapcsolva.
2021. szept. 17. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!