Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ebben az esetben mi a teendő?

Ebben az esetben mi a teendő?

Figyelt kérdés
Több, mint 10 éves a SIM kártyám (Telekom) és lehetőségem volt ingyenesen kicseréltetni egy 4G SIM kártyára. Meg is küldték, felhívtam a telefonszámot hogy aktiválom, bediktáltam a 20 jegyű kódot. Az ügyintéző pedig felvilágosított, hogy mivel ez egy Domino csomagos kártya, nem kell így aktiválni (nem is találta a 20 jegyű kódot a rendszerben), elég annyi, ha csak simán belerakom a telefonba és újraindítom. Meg is tettem, viszont nem talál se térerőt, se hálózatot (nyilván így hívni se tudnak meg semmi). Ebben az esetben mi a teendő?
2021. okt. 30. 20:06
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
hívd fel az ügyfélszolgálatot
2021. okt. 30. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ezzel próbálkoztál már?

[link]

2021. okt. 30. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Jelezd a problémád az ügyfélszolgálat felé.

Mi nem tudunk ilyenen segíteni.

2021. okt. 30. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!