Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Milyen kijelző védőt érdemes...

Milyen kijelző védőt érdemes használni? Iphone 13-hoz kellene.

Figyelt kérdés

Bocsi, elég laikus vagyok a témában, azt látom hogy vannak a hagyományos fóliák amik gyanítom semmit sem érnek, azok az üveges dolgok de azok meg elcsúfítják a képet meg hülye érzés lesz az ujjamnak, a Media Marktban nagyon ajánlgatnak valamit 8 ezerért, azt mondják a sima fólia és az üvegfólia között van, meg hogy "űrtechnológia" meg ilyesmi, elég bullshitnek hangzik :D


Kinek mi vált be, ami még nem zavaró, de jól véd?



2021. dec. 12. 12:08
 1/5 anonim ***** válasza:
Lassan 1.5 éve Almám van, nekem a vádárlás napjától az üveg van rajta, egyszer leejtettem és a fólia széle sérült csak meg, az is csak minimálisan. Tehát jó az üveg, nekem teljes üveg az egész fedőlapoz befedi.
2021. dec. 12. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Először is a hagyományos fóliák is védenek, viszont gyorsan karcolódnak és macerás feltenni.


Üvegfólia meg miért csúfítaná el a kijelzőt? Mivel az iphone 13 nak lapos a kijezője simán lehet kapni teljes kijelzős üvegfóliákat amit kb észre se veszel hogy rajta van, az ujjadnak meg az üveg az üveg marad.


Az ilyen különleges üvegfóliák többsége nem véd semmivel se jobban mint a sima mezei 1-2 ezer forintos. Nézz neten körül amelyik szimpatikus azt vedd meg, hacsak nem métereket zuhan az a telefon a murvára akkor mindegyik meg fogja védeni a kijelződet.

2021. dec. 12. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
nem tetszenek az üvegfóliák, mert eltorzítják a képet, nem olyan mint amikor nincs rajta, és az érzet sem az a sima csúszós érzet mint védő nélkül, olyan tapadósabb, keményebb érzet vagy nem tudom hogy mondjam
2021. dec. 12. 18:42
 4/5 anonim ***** válasza:

Kérdező te nem tudom milyen üvegfóliát használtál életedben de nekem ilyennel sose volt gondom, ugyan abból az anyagból van mint a kijelződ maga.