Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Most őszintén, mi van a...

Most őszintén, mi van a garanciával?

Figyelt kérdés
Vettem egy Xiaomi telefont a Telekomban. Kijelző problémákkal visszavittem az üzletbe, elmondtam, hogy mi a probléma, el is küldték szervizbe garanciálisan. A szervíz ugyanabban az állapotban küldte vissza, semmit sem csináltak vele. Ezek után megint vissza szerettem volna küldeni a szervízbe, de azt mondták hogy nincs értelme, mert ugyanilyen állapotban fogom visszakapni, mivel már ez egyszer megtörtént. Azt mondták írjak e-mailt a telekomnak hibabejelentés címmel, az meg is történt, semmi választ nem kaptam. Ezek után úgy voltam vele, hogy már nem is érdekel az egész, inkább megcsináltatom pénzért a Xiaomi hivatalos szervizben. Itt is leírtam hogy mi a probléma, senki sem foglalkozik vele. Visszaigazoló emailt ugyan kaptam, de csütörtökön jelentettem be, azt írták a következő munkanapon érkezik a futár. Ez csütörtökön volt, ma hétfő van és egyetlen nemfogadott hívásom sem volt, hogy akart volna jönni a futár. Most komolyan egy új telefont kell vegyek, mert senki nem hajlandó foglalkozni a problémáimmal? új telefonról beszélünk, ráadásul a xioami hivatalos oldalán azt olvastam, hogy ők egyebként nem is foglalkoznak garanciális javítással. Ez egyébként nem törvényellenes? Tudtommal minden elektronikai készülékre két év garanciát kell vállalnia a gyártónak és egyébként talán ez magyarázza azt is, hogy miért küldték ugyanabban az állapotban vissza a telefont.
2022. jún. 13. 12:48
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
74%
Ha nem javítják meg akkor állj el a vásárlástól, ezután pedig ha szükséges akkor ott a békéltető testület.
2022. jún. 13. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
53%

Kb. ugyanígy jartam most, friss történet.


(nem véletlenül Romániai szervizbe vitték, ahol nem csináltak vele semmit? Depanero a nevük)


Én most beszéltem az ügyvédemmel és ebből balhé lesz, nem hagyom annyiban.

2022. jún. 13. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 anonim ***** válasza:
100%
Menj vissza a telekomba, cserekészülékhez ragaszkodj a hibás helyett.
2022. jún. 13. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
0%
Mobilt rendes webshopban kell vásárolni.
2022. jún. 13. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 anonim ***** válasza:
4# Hülyeség. Emag lásd 2# hsz
2022. jún. 13. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 A kérdező kommentje:

#3:

Kérdeztem már, azt mondták erre nincs lehetőség. Még csak addig sem kaptam cserekészüléket, amíg szervízben volt, hogy legalább addig legyen mit használni.

2022. jún. 13. 13:46
 7/25 anonim ***** válasza:
100%
És mik azok a "kijelző problémák"?
2022. jún. 13. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 A kérdező kommentje:
Amoled kijelző nem képes a valódi fekete szín megjelenítésére. Világítva mutatja, mintha ips lenne.
2022. jún. 13. 14:10
 9/25 anonim ***** válasza:
Pontosan mi a telefon típusa?
2022. jún. 13. 14:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 A kérdező kommentje:
Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE
2022. jún. 13. 14:53
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!