2022-ben tényleg nem tudok olyan előfizetést választani a telefonhoz amivel csak beszélni akarok, és adat-net nem kell? Nincs erre valami fogyasztóvédelmi szabály?
Akkor nem használod.
Filozófiai kérdés: kinézel magadnak egy szimpatikus csomagot. Ha lehetne kapni pont ugyanannyiért olyan, ami csak abban különbözik tőle, hogy nincs benne adatforgalom, akkor az miben lenne jobb?
A fogyasztóvédelemnek meg ehhez semmi köze. Abba nincs beleszólásuk, hogy milyen termékeket és szolgáltatásokat forgalmazhat egy vállalat. Ha én pékséget nyitok, és csak fél kilós, meg 2 kilós kenyereket sütök, nem szólhat bele a fogyasztóvédelem, hogy miért nincs 1 kilós?
Egyébként túlfilozofálod, és elvi kérdést csinálsz abból, amire van gyakorlati megoldás. Előfizetsz arra, amelyik a szempontodból a legkedvezőbb. Attól, hogy mellékelnek hozzá valamilyen minimális adatcsomagot, az nem fogja zavarni a beszélgetéseidet. ;-)
Korlátlan beszélgetés + 1GB mobilnet 3990 Ft havonta. Ennél olcsóbb nincs szerintem, és 1GB mobilnet az semmi.
Lol, fogyasztóvédelem
az megvan hogy nem tartanak pisztolyt a fejedhez hogy akármilyen előfizetést is vásárolj?
vegyél feltöltőkártyát, ha nincs szimpi előfizu
Ha nem kapcsolod be a mobilnetet, akkor nem fogy, vagyis nem használódik.
Ennyi a titok. Az meg természetes, hogy VALAMELYEST a saját jól felfogott anyagi érdekeik MELLETT az ügyfeleikét IS nézik, hiszen BELŐLÜ(N)K élnek(igen, belőlem és mindannyiunkból, akinek van valamelyik szolgáltatóhoz tartozó mobiltelefon-készüléke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!