Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogy szól a fogyasztóvégelmi...

Hogy szól a fogyasztóvégelmi szabály? Ha előre kifizettem egy terméket magyar webárúházból, akkor amennyiben van raktáron köteles elküldeni a terméket?

Figyelt kérdés
Olyan történt hogy egy drága dolgot eláraztak, és megvettem. A futár útón a külső cég akinél fizettem átvette a pénzt és megkaptam az emailokat hogy feldolgozás alatt. Visszavonhatja a vásárlást az eladó? Vagy kötelessége a terméket elküldeni?

2019. aug. 29. 05:38
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Nem kötelessége elküldeni neked, ha valóban elírás van az árban.

Te is észlelted, hogy valami nem stimmel az árral. Amúgy az ászfben lehet erre vonatkozó rendelkezés.

2019. aug. 29. 06:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:

Az ELADÓ nem felelős az árazási, vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.


Sajnos az afsz ezt írja ott ahol vettem! :(

2019. aug. 29. 07:17
 3/11 anonim ***** válasza:

Így van, ha benne van az ÁSZF-ben, akkor nem köteles elküldeni a terméket - ugyanis a megrendeléskor tudomásul veszed az ÁSZF-et is.


Amúgy ezt a mondatodat megmagyaráznád, mit szerettél volna írni, mert ezt nem sikerült megfejtenem :-)


"A futár útón a külső cég akinél fizettem átvette a pénzt és megkaptam az emailokat hogy feldolgozás alatt. "


A futár úton ez normális esetben azt jelenti, hogy hozza a terméket - de itt nem ez történt, ugyebár.

"a külső cég akinél fizettem átvette a pénzt " - ez mondjuk lehet egy OTP, tehát kifizetted a terméket.

Az meg, hogy feldolgozás alatt van, még nem jelent semmit, a szerződés létrejöttéhez kell egy visszaigazoló email, ami a legtöbb webáruházban 48 órára van meghatározva, hogy a rendelésedet rögzítették. No, mivel itt el van árazva, valószínűleg nem fogják kiküldeni, de ha mégis, akkor nagyon-nagyon szerencséd van.

2019. aug. 29. 07:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Jól értelmezted, köszönöm a választ. Sokat olvastam és én tényleg nem tehetek semmit jogilag. Vagy megkapom vagy nem. Ha igen akkor tényleg nagy szerencsém van de valószínübb a nemleges választ mert ahonnan vettem 3m ft jegyzett tökével 1 ember az alkalmazottak száma, inkább lejáratja magát és a céget mindsem hogy csődbe menjen.
2019. aug. 29. 07:52
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

???? Kérdező, Te aztán nem vagy semmi...

A 3 millió ft jegyzett tőke az KFT-re utal és nagy valószínűséggel egyszemélyes KFT, azaz egyéni vállalkozó, az is lehet, hogy most indult be. Nyilván sokat dolgozik és a webáruházban elírta a termék árát, tévedett, emberek vagyunk, előfordul. "Csak az nem téved, aki nem dolgozik"


Erre TE szemfülesen észreveszed, ezzel nincs is baj- de az, hogy ezek után azt írod, "lejáratja magát" - no, hát ez ne is haragudj, de felháborító.

Miért járatná le magát??? Mert nem hajlandó Neked fillérekért odaadni valamit? Benne van az ÁSZF-ben, amit TE NEM OLVASTÁL EL!!!


Akkor járatná le magát, ha silány terméket küldene, rossz lenne a panaszkezelése, nem utalná vissza a pénzt, stb. De azért, mert nem hajlandó fillérekért utánad dobni egy drága terméket... Pfff...


Azt már csak zárójelben kérdezem meg, hogy amúgy az adóját majd Te fogod kifizetni helyette? Ha nincs haszon, nincs miből adót fizetni.

2019. aug. 29. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
Lehet megkapod, mert nem akarnak problémázni egy ilyennel (nem tudom mennyire drága, mennyiről mire lett árazva, lehet nem is elírás), lehet megkapod mert nem is elírás, ha tényleg adminisztrációs hiba elképzelhető, hogy nem igazolják vissz a rendelésed. Nagyjából ezek lehetnek. Megsértődni ezen nem érdemes.
2019. aug. 29. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:

Kérdező, a legtöbb vállalkozás sem krőzus, hogy olyanokat kiszolgáljon, akik mások hibájából próbálnak hasznot húzni.


Annak idején én is elírtam egyszer árat, de elküldtem a terméket, mert fillérekről volt szó (párszáz forintot buktam rajta). Nagyobb értéknél nem tenném.

2019. aug. 29. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
Online rendelés esetén el is állhatsz a vásárlástól. Amúgy vedd fel velük a kapcsolatot telefonon és írásos formában is, hogy te x összegért rendeltél, de a terméket nem kaptad meg. Most én 2 utat látok vagy visszakéred a pénzt, esetleg kipótolod az árát. Én az előbbit választanám.
2019. aug. 29. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

8-as, Te miről beszélsz? Még nem is biztos, hogy nem fogja azon az áron megkapni a terméket...

Ha megkapja, nagy szerencséje lesz!! Miért mondaná vissza a megrendelést? Ő csak jól járna...

2019. aug. 29. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

"mert ahonnan vettem 3m ft jegyzett tökével "



Mi köze van a jegyzett tőkének bármihez is? Kérdező inkább te járatod le magadat most.

2019. aug. 29. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!