Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan kell garanciát érvényes...

Hogyan kell garanciát érvényesíteni Xiaominál?

Figyelt kérdés
Előre leszögezném, hogy nem értek a témához, szóval lehetőleg részletesen írjatok, hogy mit hogyan kell, köszi. Xiaomi Redmi Note 11 most vettem és a Jack csatlakozó nem működik rajta. Hogy kell garanciáztatni? Hova kell küldeni? Van-e lehetőség készülékcserét kérni, hisz ha javítják, szétszedik a telefont, nem lesz már olyan mint az új, elrontanak valami mást, stb.
2022. dec. 6. 18:57
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%
Nem működik egyáltalán vagy nem hozzávaló fülhallgatóval próbálod? Egyébként Xiaomi szerviz vagy kereskedő. Tájékoztatnak mindenről.
2022. dec. 6. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
Hol vetted? Először az eladó céghez kelle fordulni.
2022. dec. 6. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:

Hány eszközzel próbáltad, aminek jack csatlakozója van?

Egyik se működött?

A próbált eszközök máshol gond nélkül működnek, tehát hibátlanok?

Cserért kérhetsz, de tudnod kell, hogy a garanciában javítási kötelezettség van.

Ha ezt teljesítik, az nem kifogásolható..

2022. dec. 6. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
69%
Nagyon egyszerű. Jelezd a problémát a vásárlás helyén.
2022. dec. 6. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Használtan vettem számla nélkül a telefont, de vadi újnak tűnt még gyári csomagolásban volt minden tartozék, most derült ki ez a hiba. Garancia elvileg van rajta így is. Nem kattan be amikor bedugom a fülhallgatót és 1/10 bedugásonként működik. Biztos hogy a telefon a hibás, mert másik telefonnal tökéletes a fülhallgató. Hozzávaló, igen.
2022. dec. 6. 19:27
 6/16 anonim ***** válasza:

Nézd meg milyen mélyre megy bele más készülékbe a füles és pontosan ugyanolyan mélyre megy-e Xiaomiba.

Nekem is volt ilyen gondom, egyszer erőszakosabban dugtam be, utána már mindig jó volt.

2022. dec. 6. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 A kérdező kommentje:
Próbáltam erősebben bedugni, mozgatni, gyorsabban, kb. mindent. Még próbálgatom, mert nem szívesen küldöm szervizbe napokra vagy rakom át az összes adatot másik készülékbe, jó lenne ha megjavulna olyasmitól amit írsz. Köszi
2022. dec. 6. 19:43
 8/16 A kérdező kommentje:
Ha nem sikerül akkor mit csináljak? Nem tudom hova kell vinni
2022. dec. 6. 19:57
 9/16 anonim ***** válasza:
Azt sem tudod mennyi idős a készülék vagy hogy milyen garancia van rajta.vidd el egy szervízbe és kész.
2022. dec. 6. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 A kérdező kommentje:
De, le tudom kérdezni. Nov. 11-én vették és van rá garancia. Csak hogy kell érvényesíteni?
2022. dec. 6. 20:19
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!