Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung telefont vásároltam...

Samsung telefont vásároltam áruhitelre műszaki üzletből, de a készülék újraindul és vibrál a képernyője mindkét esetben random szerűen, 2 napos a telefon, ilyen esetben cserélik azonnal?

Figyelt kérdés
72 óra még nem telt el.
2023. aug. 12. 07:29
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
71%

Menj vissza vele, azonnal ki nem cserélik, mert a szervíz állapítja meg, hogy mi a baja, mi a javítás módja.

Az teljesen mindegy, milyen módon vasároltad a telót, ez egy garanciális hiba.

2023. aug. 12. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
És a 72 óra mire vonatkozik?
2023. aug. 12. 08:26
 3/14 anonim ***** válasza:
0%
Próbálj rá, hátha szerencséd lesz.
2023. aug. 12. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

De, szó nélkül cserélni kell 72 órán belül, ha a termék ránézésre olyan gyári hibás, ami akadályozza a rendeltetésszerű használatot és nem bizonyítható a bolt által, hogy a hiba a vásárlás pillanatban nem állt fent (például ott helyben kipróbáltátok és akkor még jó volt).

Egyéb esetben elsősorban a termék javítására törekednek. A bolt elküldi szervizbe, de te ia viheted egyből abba a szervizbe ami a garanciajegyen szerepel, a bolt is oda küldi. A szerviz felméri az állapotát és megjavítja. Csere akkor jöhet szóba, ha javíthatatlan, vagy a javítás költsége magasabb az új termék áránál. Ilyenkor egy új ugyanolyan terméket kapsz, vagy ha az már nem elérhető, egy tudásban legalább olyat, jobb lehet, rosszabb nem. Ha ez se lehetséges, akkor visszakapod a vételárat. Ez nem a te döntésed, hogy végül melyik lesz, hanem a javítás, csere, visszatérítés sorrendben haladva az első lehetséges opciót kapod.

2023. aug. 12. 08:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:

Ha nincs lehetőséged visszavinni, de jelezned mindenképpen kell.

Így akár ha csak egy hét múlva viszed vissza, de jelezted időben, akkor is megfelelsz a szabálynak a kicserélést illetően.

2023. aug. 12. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
Mediamarktban vettem egyszer hibàs telefont. Igaz nem àruhitelre, így arra nem tudom mi vonatkozik. Nekem azonnal kicserèltèk.
2023. aug. 12. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 Ypszilon1980 ***** válasza:
Teljesen mindegy, hogy áruhiteles vagy nem a termék, a garancia ugyanúgy vonatkozik rá legalábbis magánszemélyként, 3 napon belül azonnali cserére van lehetőséged, sőt 8 napon belül el is lehet állni ilyen esetben is a vásárlástól és a szerződést meg lehet szüntetni.
2023. aug. 12. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
Nekem tavaly volt ilyen gondom, a frissen vásárolt új telefonommal. Hazavittem, beüzemeltem, óránként kikapcsolt magától. Feltöltöttem teljesen, majd ugyanazt csinálta egész délután és este is. Másnap vittem vissza, mondtam mi a probléma, srác kirakta maga mellé a pultra, hogy majd figyeli, addig ha van dolgom intézzem el. Elmentem bevásárolni, aztán visszamentem, és már mondta is, hogy a telefon hibás, és már oda volt készítve az új csere készülék. Lepapíroztuk, és már hozhattam is haza az új hibátlan Samumat.
2023. aug. 12. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:

8-as Neked melyik Samsung volt a hibás?


Kicserélik beszéltem velük telefonon, délután viszem vissza.

2023. aug. 12. 13:01
 10/14 anonim ***** válasza:
8 vagyok. A52s. Neked?
2023. aug. 12. 14:28
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!