Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Yettel kötbér ki kell fizetni...

Yettel kötbér ki kell fizetni ilyen esetben?

Figyelt kérdés

Sziasztok

Váltottam egy kisebb csomagra amiben voltam az nagyobb volt. 62 ezer Ft os telefonszamla jött 45 ezer Ft ebből kötbér

Telefonon én hívtam őket h jó lenne a kisebb csomag is át is váltott de mégis kéri ezt a pénzt. Viszont nem mondta telefonban el a nő hogy nem járt még le a hűség a másik csomagra. Nos ma hívtam őket panaszt tettem. Nem hangzott el ilyen hogy kötbért kellene fizetnem érte. Mi a teendo? Fogyasztovedelem? Vajon ki kell fizetnem? Hisz ha mondta volna a nő h ez ezzel jár nem váltok majd csak akkor amikor lejár.. el vagyok keseredve nagyon


2023. szept. 13. 18:56
1 2 3
 11/23 anonim ***** válasza:
0%
Akik ugatnak hogy miért nem olvastad el a szerdősét ők elolvasták?
2023. szept. 13. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/23 anonim ***** válasza:
53%
Igen.
2023. szept. 13. 20:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/23 anonim ***** válasza:
0%
A lónak a fütyülülőjét olvastad te el nem a 300-400 oldalas ászf-et azt :DD
2023. szept. 13. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/23 anonim ***** válasza:
25%
Közelében sincs 400 oldalnak kisfiam. Még 100-nak se.
2023. szept. 13. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/23 anonim ***** válasza:
10%

Gyaíntom, hogy az ügyfélszolgálatos hölgy elött nincs ott a te szerződésed, és ő csak azt látja, hogy milyen csomagban vagy, és kérésedre ezt módosította, tehát én nem tartom emiatt hibásnak.

Az meg szerintem eléggé nyílvános, hogy ha veszel egy kedvezményes telefont X év hűséggel, akkor a tarifára is hűséget vállalsz. Ez is régóta csinálják a szolgáltatók, ott vírít minden telefonos cég oldalán, a konfigurátorban, vagyis ezt neked kellett volna fejben tartani.

2023. szept. 13. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/23 anonim ***** válasza:
Az ügyfélszolgálatos nő pontosan látja azt, ha egy csomagmódisításra ki kell kulteni 30+ ezer kötbért. Hibázott az emberke. Panasz írása után vissza lesz állítva minden.
2023. szept. 14. 02:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/23 anonim ***** válasza:

Birom az ilyen tipikus magyar mentalitást,hogy mindig a másikban kell keresni a hibát. Nehéz elhinni,hogy nem tudtad neked még hűségidőd van,mert gondolom a telefont is részletre hoztad ki, és ugye az is addig tart.

Boltban se kérdezik meg,hogy biztos kell amit veszel,mert pénzbe kerül 🙂

2023. szept. 14. 04:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/23 anonim ***** válasza:
Nem igazán értem ezt, bár Yettelnél nem tudom hogy van,de amikor akartunk váltani Vodánál, nem is engedték,amíg nem jár le a hűség. Szerintem a baj ott volt, hogy a régi megszűnt kötbérrel és lett egy új szerződés. Panaszt kell tenni és megtudod mi történt.
2023. szept. 14. 07:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/23 anonim ***** válasza:
Nagyobb csomagról kisebbre váltásnál mindig kell kötbért fizetni.
2023. szept. 14. 07:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/23 anonim ***** válasza:

"Birom az ilyen tipikus magyar mentalitást,hogy mindig a másikban kell keresni a hibát."

Nem olyan fekete-fehér ám a történet!

Én sem tudom pontosan hogy melyik nap jár le a hűségidőm, pedig nem tartozom a társadalom alacsonyabban iskolázott rétegei közé. Ez olyan adat amit az ember 2 év távlatából nem feltétlenül tud napra pontosan. Persze meg lehet nézni és a kérdező is megnézhette volna a fiókjában a szerződést, de nem tette, mert bízott az ügyfelesben. Én is bíznék benne. Lát mindent. De tényleg mindent. Abban a pillanatban kiírja neki a monitorra az összes adatodat amikor kicseng a telefon. Még fel sem vette, nem beszéltek, de már tudja ki vagy. Akkor is ha le van tiltva a hívószámkijelzés. Neki kiírja a számodat és az alapján minden adatodat.

Ezért jó lenne visszahallgatni azt a felvételt, hogy mit is mondott az ügyfeles és azt megértette-e a kérdező.


És még egy dolog: Hiába szeptember - vagy október - a hűségem lejárta, már júliusban küldték az sms-t, hogy vehetek új telefont.

Az volt a szöveg, hogy "hűségidőd lejár". Nem lejár_t_! Csaj lejár. Aki nem figyel, felszínes az be tud ugrani egy ilyennek. A szolgáltató igyekszik nem megtévesztő módon megtéveszteni az ügyfeleit hogy tudjon kis pénzt nyúlni tőlük.

2023. szept. 14. 08:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!