Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért merül le a telefonom...

Miért merül le a telefonom egyből?

Figyelt kérdés
Sziasztok!Ma jött meg a telefonom,amit a pophone oldaláról rendeltem,egy használt iphone 11,kívülről tökéletes állapot,100%aksi..Viszont ugy érkezett hogy le volt merülve,felraktam tölteni,majd 73%ra töltődött.Levettem,alig használtam 5percet kikapcsolt.Amikor vissza kapcsoltam láttam már csak hirtelen10%..visszaraktam töltőre és pár perc alatt ismét 73%lett..próbáltam az ujrainditással is.Szerintetek mi baja lehet?Van rá garancia,viszont előbb ha lehet megprobálnám megoldani ezt a helyzetet.
2023. okt. 18. 15:02
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Mert döglött az akksi...?
2023. okt. 18. 15:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Hovarju válasza:
100%
Valószínűleg ezért adták el, mert már döglődött benne az aksi.
2023. okt. 18. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 Morzsi007 ***** válasza:
Aksi gondra utal, 5 perc alatt nem lehetne lemeríteni semmilyen módon 73%-ról. 100%-os aksi azért lehet, mert most rakták bele és a rendszer még nem mérte fel az állapotát. Ha feltöltötted, csinálj egy video felvételt 4K60ban, ha gyorsan fog lemenni a töltöttség vagy ki is kapcsol, akkor biztosan hibás az aksi.
2023. okt. 18. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Viszont ez a cég direkt ezzel foglalkozik,hogy használt telokat felujjit,ha nem jo benne az aksi kicserélik,stb..És nem értem hogy irhatja akkor azt hogy 100%az aksi?hát ha nem oldódik meg,mindenképp felhivom őket.Elviekbe 100%os aksi nem tudna döglödni ha minden igaz..
2023. okt. 18. 15:50
 5/8 Szervizmérnök úr ***** válasza:

Nem foglalkozom ilyen szarokkal, de ha jól rémlik, akik erre be vannak állva, meg tudják oldani azt is, hogy 100 % kondíciót mutasson egy hulladék akkuval is.

Sürgősen reklamálni kell!

2023. okt. 18. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Igaza van az utolsónak, mindenféleképpen reklamálni kell, mert ez nagyon nem normális. Gyanítom, hogy nem cseréltek benne akkut, hanem csak átírták az akku kapacitását, hogy %-ot mutasson. Tapasztalt szervizeknek ez nem nehéz, hogy minimalizálják a költségeket…


Nekem iPhone 11 Pro Maxom van, 85%-os az akkum és ha reggel leveszem töltőről végig kibírja a napot, pedig korlátlan mobilnetem van (folyamatosan be van kapcsolva) és nem is keveset használom, olyan 6 óra kijelzőidő benne van. Szóval nagyon nem normális és mindenképpen vidd vissza!

2023. okt. 18. 18:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!Már beszéltem is velük,azt beszéltük hogy ugye visszaküldöm és megnézik mi bajod lehet.Már mindent beállítottam rajta,aztán vissza mindent gyári beállitásra.Most kíváncsiságból ismét bekapcsoltam es már vagy 10perce használom de nem merült 1%ot sem.Most reménykedek,hátha valami mással lehetett a probléma és mégis helyre állna.Ti mit gondoltok?Ha most normálisan működne,akkor is 3rdemes lenne visszaküldeni az előzők miatt?
2023. okt. 18. 20:57
 8/8 anonim ***** válasza:
Én visszaküldeném és kérném, hogy cseréljék ki a telefont. Lehet, hogy nem is az akku a hibás, hanem valamelyik szalagkábel hol érintkezik, hol nem. Emiatt is merülhetett le kikapcsolásig. Úgyhogy én mindenképpen kérném a cserét egy másikra, vagy adják vissza a pénzt és más helyről vegyél.
2023. okt. 18. 22:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!