Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A Netfone rossz szerződést...

A Netfone rossz szerződést küldött, mit csináljak?

Figyelt kérdés
Egy szeptemberben megkötött szóbeli szerződést novemberre dátumoztak. A ügyfelszolgalat nem érti hogy azert fontos ez mert a korábbi feltöltőkertya havidija es a jelenlegi hüségidős nem azonos es igy tulszamlazas jeletkezett. Hova forduljak? Fogyasztovedelem?
nov. 22. 10:51
 1/4 anonim ***** válasza:

Kérd a telefonhoz a főnökét.

Ne hagyd hogy lepattintson.

nov. 22. 11:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Írsz nekik egy ajánlott, tértivevényes postai levelet:

1119 Budapest, Petzvál József u. 31-33

8900 Zalaegerszeg, Nefelejcs utca 2/a.

aminek egy digitalizált (PDF) másolatát elküldöd e-mailben (lehetőleg ezt is kézbesítési és olvasási tértivevényekkel ellátva, levelezőkliensből):

info@netfone.hu

ugyfelszolgalat@netfone.hu

illetve - biztos-ami-biztos - a többi elérhetőségükre (Messenger, Viber, stb...) is:

[link]


A levélre nekik válaszolniuk kell. Ha érdemben, hatályos időn belül - ami általában 30 nap - nem válaszolnának, a levél tértivevényeinek birtokában fordulhatsz a hatósághoz (mivel távközlési szolgáltató, elsődlegesen az NMHH-hoz).

nov. 22. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
köszönöm
nov. 23. 07:03
 4/4 anonim ***** válasza:
???
jan. 6. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!