A Netfone rossz szerződést küldött, mit csináljak?
Figyelt kérdés
Egy szeptemberben megkötött szóbeli szerződést novemberre dátumoztak. A ügyfelszolgalat nem érti hogy azert fontos ez mert a korábbi feltöltőkertya havidija es a jelenlegi hüségidős nem azonos es igy tulszamlazas jeletkezett. Hova forduljak? Fogyasztovedelem?nov. 22. 10:51
1/4 anonim válasza:
Kérd a telefonhoz a főnökét.
Ne hagyd hogy lepattintson.
2/4 anonim válasza:
Írsz nekik egy ajánlott, tértivevényes postai levelet:
1119 Budapest, Petzvál József u. 31-33
8900 Zalaegerszeg, Nefelejcs utca 2/a.
aminek egy digitalizált (PDF) másolatát elküldöd e-mailben (lehetőleg ezt is kézbesítési és olvasási tértivevényekkel ellátva, levelezőkliensből):
info@netfone.hu
ugyfelszolgalat@netfone.hu
illetve - biztos-ami-biztos - a többi elérhetőségükre (Messenger, Viber, stb...) is:
A levélre nekik válaszolniuk kell. Ha érdemben, hatályos időn belül - ami általában 30 nap - nem válaszolnának, a levél tértivevényeinek birtokában fordulhatsz a hatósághoz (mivel távközlési szolgáltató, elsődlegesen az NMHH-hoz).
3/4 A kérdező kommentje:
köszönöm
nov. 23. 07:03
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!