Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Domino online adategyeztetésné...

Domino online adategyeztetésnél miért kaptam ezt a hibaüzentet? "Adataid védelme érdekében az adategyeztetést kizárólag személyes ügyfélszolgálaton áll módunkban elvégezni. Kérjük, fáradj be valamelyik üzletünkbe!"

Figyelt kérdés
Más kiapott már ilyen hibát? Mi lehet a gond?

jan. 11. 10:39
1 2
 11/16 NTBS ***** válasza:
50%
Menj be és intézd el!
jan. 14. 14:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 A kérdező kommentje:
#11 Menj be te!
jan. 16. 23:41
 13/16 anonim válasza:
Kedves buta kérdező. Helyetted ezt senki sem tudja elvégzése,magaddal szursz ki.Gratula!
jan. 31. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 A kérdező kommentje:

#13 nem is akarom elintézni! Ki mondott ilyet?

Tanuljatok már meg olvasni és ne csináljatok úgy mintha funkcionális analfabéták lennétek!

A kérdés így szólt: "Domino online adategyeztetésnél miért kaptam ezt a hibaüzentet?"

jan. 31. 16:14
 15/16 anonim ***** válasza:

Nem akar bemenni, nem akarja megoldani...

De akkor miért emelgeti ki a kérdést? :DDDD

Minden rendben a toronyban kérdező?

febr. 8. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 A kérdező kommentje:

Bazzeg ennyi hülyét mint ami itt a gyakorin van...


Veszek egy másik SIM-et és sorbanállás nélkül meg van oldva.


Egyszerűbb lenne ha kusba maradnátok trollok!

Kérem csak az szóljon hozzá aki kapott már ilyen hibát és/vagy esetleg tudja a hiba pontos okát!

febr. 9. 01:32
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!