Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet tenni, ha idő...

Mit lehet tenni, ha idő közben az All You Can Move applikáció már nem engedi meg az újabb telefonon történő aktiválást?

Figyelt kérdés
Idén két telefonom ment tönkre (az egyik ezek közül egy 9 éves volt), így ideiglenesen feltelepítettem a munkahelyi telefonomra is az applikációt, ami azonban kiírta, hogy több készüléken ebben az évben már nem engedélyezi az aktiválást. Egy-két hónapon belül mindenképpen szeretnék majd egy saját telefont is vásárolni, de ezek szerint azon már nem fogom tudni használni az All You Can Move bérletet? Vagy mi történik olyankor, ha idő közben mondjuk megrongálódik, vagy elveszítem a munkahelyi telefonomat, más eszközön pedig már nem lesz engedélyezve az aktiválás? Mennyire rugalmas ilyenkor az All You Can Move csapata? Vagy ez ilyenkor már egy patt helyzet? (Éves bérletet váltottam ki ráadásul, ezért is kérdezem)

febr. 22. 12:03
 1/1 anonim ***** válasza:
100%
A support mit mondott?
febr. 22. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!