Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A MÁV applikáció miért nem...

A MÁV applikáció miért nem működik a telefonomon?

Figyelt kérdés

Most először szeretnék az appon keresztül jegyet vásárolni. Nem tűnik bonyolultnak, minden adatot meg is adtam, jegyet kiválasztottam. A kosár ikon megjelenik a jegynél, de hiába rákattintok nem jelenik meg a kosaram tartalma. A Samsung Android lehet az oka? Mit lehet tenni?

Köszönöm!



márc. 15. 17:13
 1/1 anonim ***** válasza:

"A Samsung Android lehet az oka?"

Nem lehet ez az oka.

Telepítsd újra az appot és próbáld újra.

márc. 15. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!