Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha T-mobile-os mobillal, net...

Ha T-mobile-os mobillal, net start 0 díjcsomaggal mobilinternetezés miatt az egyenlegemről elfogy a pénz, akkor utána nem tudok tovább netezni, vagy számlát küldenek majd ki az adattúllépés miatt?

Figyelt kérdés
Az adatfigyelő azt írja ki, hogy 0,8 mb adatforgalmam volt, az átváltva elvileg 1064 ft, de nekem csak 960 volt az egyenlegemen, ez pedig lement 0-ra. Akkor most küldenek számlát a maradékról, vagy mi lesz? Előre is köszi!
2010. dec. 20. 18:01
 1/2 anonim ***** válasza:

hát szerintem nem küldhetnek számlát ha nem vagy előfizetéses.

legalábbis nagyon remélem mert én ingyen neteztem k*rva sokat..azt nemvágom hogy lehet, de néhanapján 0Ft-tal tudok netezni telón..

2010. dec. 21. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:

Mindenkinek írom, akit a Net Starttal megkárosítottak.

Alábbiakban közzéteszem a számlapanaszt amit a T-Mobile-nak küldtem faxon és e-mail-ben is.

Az egész levél Maus Róbertnek köszönhető aki ingyen, tiszta emberségből, meggyőződésből és szeretettel segít mindenkit aki hozzá fordul.

Ezúton is nagyon köszönöm a kitartó munkáját. Remélem ez elég lesz ahhoz, hogy jóváírják az 50000 Ft-os Net Start számlánkat.

Ha nem, a következő lépés a NMHH (Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság) lesz akik ugye már köztudottan meg is tiltották a T-Mobile-nak a Net Start automatikus szolgáltatását.

Az első rész már akár mindenkinek jó lehet a reklamációhoz, a második részben egy céges előfizetés szerepel ami sokaknak érdektelen lehet, de az eredeti szöveget szerettem volna közzétnni, hogy ne legyenek félreértések.

Köszönettel:

Kovács András



Magyar Telekom Nyrt. Lakossági Szolgáltatások Üzletág

1117 Budapest, Kaposvár utca 5-7. (1519 Budapest, Pf. 434)

T-Mobile Ügyfélszolgálat

Telefon: 1430; (1) 265 92 10 Telefax: (1) 204 41 28 E-mail: ugyfelszolgalat@t-mobile.hu


Tárgy: Értesítés hatósági eljárás megindításáról

Kártérítés igényünk, számlapanaszunk valamint jogfenntartó nyilatkozatunk közlése.


Hivatkozások:

Kapcsolási szám:

MT ID: Folyószámlaszám:

Levelük: ( )

Vitatott számla: (2011.05.01.)



Tisztelt T-Mobile Lakossági Ügyfélszolgálat!


Alulírott ------ Előfizető (cím------ ) és ------ mint Előfizető férje és a jelen eljárásban törvényes képviselője a következőképpen nyilatkozunk a Társaságuk által „méltányossági kérelmünkre” adni méltóztatott 2011.05.25-én kelt válaszukkal kapcsolatban.

A T. Szolgáltató által adott kioktató hangnemű és több tekintetben is megalapozatlan, adott esetben jogsértő állításokat is közlő levelet, különösen a fenyegetőző hangnemet a legteljesebb mértékben visszautasítjuk! A T. Szolgáltató által a „Net Start” szolgáltatás nyújtása, anélkül, hogy erre a T. Szolgáltató érvényes írásbeli előfizetői szerződést képes volna bemutatni, nem más mint a primitív jogsértésén alapuló nyilvánvaló csalási kísérlet. Ezt támasztja alá a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság e körben összehívott sajtótájékoztatója is, amelyen a Hatóság az összes érintett előfizetőt kívánta a sajtó nyilvánossága útján tájékoztatni az FU7110-10/2011. számon a T. Szolgáltató ellen meghozott és kötelezést valamint felhívást mint szankciókat tartalmazó határozat lényegéről. Eszerint a T. Szolgáltató az összes érintett előfizetővel szemben jogsértően járt el, amikor érvényes írásos EESZ nélkül „automatikusan” kívánta nyújtani a „Net Start” elnevezésű szolgáltatását. A T. Szolgáltató a szolgáltatásnyújtása kapcsán az Előfizető érdekkörében felmerült és keletkezett összes kár tekintetében annak megtérítésére kötelezett az Eht. 134. § (1) és (3) bekezdései értelmében az egyéves elévülési időn belül az elmaradt haszon kivételével. A jelen esetben az általunk elszenvedett kár a T. Szolgáltató fentiekben körülírt jogsértő szolgáltatásnyújtása által a vitatott tárgyi számlán előadott „Net Start” forgalom teljes 107.616,38 Ft-os forgalmi díjának a számlán szereplő kedvezménnyel (-57.062,39 Ft) csökkentett 50.553,99 Ft összegében adódik, amelyet a T. Szolgáltató, jogkövető magatartása esetén, nyilván a teljes „Net Start” forgalom haladéktalan jóváírásával téríthet meg a részünkre.


A fentiek alapján követeljük a T. Szolgáltatótól, hogy a tárgyi számlán szereplő „Net Start” forgalom teljes összegét azonnali hatállyal jóváírással törölni szíveskedjen. Amennyiben a jelen felhívásunknak a közlést követő nyolc ( 8 ) naptári napon belül nem tesz eleget a T. Szolgáltató, úgy a Nemzeti- Média és Hírközlési Hatóságnál kérelemre induló piacfelügyeleti eljárást kezdeményezünk a T. Szolgáltató ellen. Egyben nyomatékosan felhívjuk a T. Szolgáltató figyelmét, hogy a vitatott számlát megalapozó helyzet a Hatóság itt bemutatott, sajtó által nyilvános határozata nélkül is különösen jogsértő volna, hiszen a „Partner 3 vállalati kedvezménnyel” megjelölésű előfizetés (díjcsomag) nyilván nem minősülhet általános előfizetésnek, hiszen azt a T. Szolgáltató nem nyilvános keretszerződések alapján (jelen esetben állami/önkormányzati fenntartású kórházról van szó) nyújtja, és ennek megfelelően „Partner 3 vállalati kedvezmény” megnevezéssel díjcsomag (előfizetés) a Díjszabásban és az egész ÁSZF-ben nem is szerepel. Ekként a Díjszabásban a „Net Start” alatt szereplő „általános előfizetésekhez” kitétellel önmagban is összeegyeztethetetlen a „Net Start” automatikus nyújtása nem általános előfizetésen.

Jogfenntartó nyilatkozat: Fenntartjuk minden jogainkat az egyéves elévülési időn belül, hogy a T. Szolgáltató által kártérítés és kötbér formájában követeljük megtéríteni mindazokat a kárainkat, amelyek az érvényes írásbeli szerződés nélküli és így jogsértő szolgáltatásnyújtásból keletkeztek, így különösen a tárgyi számlával kapcsolatosan felmerülő esetleges korlátozás, kikapcsolás (önmagában is jogellenes szüneteltetés) ideje alatt a le nem beszélhető havidíj és a fel nem használható „Partner 3 vállalati kedvezmény” bizonyítható, a korábbi számlák alapján átlagolt összegei tekintetében, valamint különösen a követeléskezelés során számlázott mindennemű ügyfélszolgálati, adminisztrációs, eljárási etc. díjak tekintetében, valamint minden a jelen pillanatban fel nem ismerhető egyéb káraink esetében egyaránt és egyetemlegesen.

A jelen felhívásunkat egyebekben mint a tárgyi számlára benyújtott számlapanaszunkat adjuk elő, amelyre 30 napos határidővel a T. Szolgáltató érdemi, adekvát és lényegi választ köteles a részünkre postai úton adni.


Kérjük a fentiek tudomásulvételét!


------, 2011. június 30.


Tisztelettel:


/: ------ :/ /: ------ :/

panaszos előfizető a panaszos előfizető törvényes képviselője


Postacím: ------

Telefon: ------

E-mail: ------

2011. júl. 8. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!