Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nokia 5130-as telefonomnak...

Nokia 5130-as telefonomnak betörött a kijelzője és kicserélte az egyik ismerősöm (gyári kijelzőre). De most valami baja lett, bevittük szervizbe. Észre fogják venni hogy nem az eredeti van benne? Van még garancia a telóra.

Figyelt kérdés
Nem először csinált amúgy ilyet az ismerősöm.
2011. ápr. 12. 10:04
 1/3 flengyel válasza:
nyugod lehetsz benne hogy nem mert nem jegyszik az alaktrész számokat csak amik alapok mint pl headset akku...
2011. ápr. 12. 10:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 bp1985 ***** válasza:
Észre fogják venni, mert látszik a forrasztás, meg stb. Hidd el. A headset meg hülyeség, mivel arra nincs garancia. Meg egy headsetnek semmi gyári száma, ami alapján be lehetne azonosítani. A csavarok ráadásul le vannak ragasztva, azok megsérültek. Miért nem a szervizbe cseréltetted ki? Ennyit meg kéne, hogy érjen a garancia. Az akksi meg a másik dolog. Fogom, kicserélem. És? Senkinek semmi köze, hogy miért cserétem ki.
2011. ápr. 12. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Azt hittem hogy 1 év garancia van rá. Amikor bementünk a T-mobile ba akkor mondta a csaj hogy 2 év van erre a telóra.

Amúgy az a baja telónak ,hogy nem lehet bekapcsolni azt írja Contact Service. Szóval lehet hogy nem is kell úgy szétszedni ,csak szoftver frissítés kell nem ?

2011. ápr. 12. 19:54

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!