Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mikor cserélik ki a telefont...

Mikor cserélik ki a telefont garanciálisan?

Figyelt kérdés
Van egy Sony Ericsson Xperia X8-am, és sikerült úgy leejtenem, hogy a képernyő, az aksi, minden tönkrement, be sem kapcsol...Ha bevinném kicserélnék, vagy megjavítanák? Még bőven van rá garancia.
2011. júl. 19. 21:26
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
nincs rá garancia, mert leejtetted
2011. júl. 19. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
NEM!!! Leejtetted az a te hibád, nem javítják és nem is cserélik, de ez benne van a szerződésben
2011. júl. 19. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
Gondolj bele, ha törésre is lenne garancia, akkor mondjuk a 11. hónapban földhöz vágod, adnak egy újat, de mint minden új készülékre ismét kezdődne az 1 év garancia.. Ki venne új telefont? És ha Te lennél a gyártó (megint gondolj bele) tönkremennél....
2011. júl. 19. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 A kérdező kommentje:
Alig 2 hónapos a telefon. Amúgy meg gyári hibás is volt a képernyője...de nem vittem be. Vajon kicserélik ha arra hivatkozom, hogy működött rendesen, és egyszer csak nem akart bekapcsolni? Na meg a képernyő...
2011. júl. 19. 22:02
 5/11 anonim ***** válasza:

esélytelen, ha leejtetted, az látszik rajta...nem garanciálisan megjavítják, neked kell eldönteni, megéri-e


az, hogy gyári hibás volt a kijelző, tök mindegy - leejtetted így nincs garancia - amúgy mi volt a baja a kijelzőnek esés előtt?

2011. júl. 19. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 A kérdező kommentje:
Volt hogy úgy döntött, hogy magától csinál mindent :d mintha össze-vissza nyomkodtam volna, pedig hozzá sem értem. És ez az első naptól kezdve ilyen volt. Napi 3-4-szer.
2011. júl. 19. 22:37
 7/11 anonim ***** válasza:
akkor miért nem vitted vissza?
2011. júl. 19. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

beazasra, osszetoresre nincs garancia:)

Jo lenne ha lenne, akkor ha osszekarcolodna v valami csak tornenk ossze, dobnank vizbe, ennek nincsen logikaja.

Garancia csak a software reszre vonatkozik, v esetleg gyarilag elkovetett hibak miatt.

2011. júl. 19. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Ne hallgass rájuk.

Ha nem látszik törés a készüléken akkor vidd be.

Mondd azt hogy nem tudod miért nem jó. Reggelre nem tudtad bekapcsolni. Mondd hogy nem értesz hozzá, de ha fizetni kell, előbb szóljanak hogy mennyi a javítás.

2011. júl. 20. 05:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 A kérdező kommentje:
Na emberek, mind megbuktatok! Bevittem, azt mondták, hogy a képernyő teljesen összetörött, a belső alkatrészeknek is a fele, nem tudják hogy mitől lehet, de kicserélik INGYEN, GARANCIÁLISAN!
2011. júl. 21. 11:01
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!