Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » 8. gyára vittem vissza a...

Zolihs02 kérdése:

8. gyára vittem vissza a Samsung Montomét a szervízbe és még mindig nem jó! Mit tehetnék hogy cseréljék ki a készüléket?

Figyelt kérdés
2011. dec. 30. 19:25
 1/5 anonim ***** válasza:
Ha mind na 7 javításról van papírod, akkor (5 után) követelheted a cserét. Ha nem hajlandók, akkor fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel és írj a panaszkönyvbe. De csak olyat írj bele, amit bizonyítani tudsz!
2011. dec. 30. 19:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Nem fogják cserélni!
2011. dec. 30. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Én is kiverném a balhét. Gondolom mindig frissítik a szoftvert és jó is lesz 1 hétig.
2011. dec. 30. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!! Igen mindig szofver frissítést csinálnak de akkor se jó ma mentem érte és ahogy bele raktuk a kártyát már meg is fagyott a telefon elkezdi a f*szi sajnálom ezt a készüléket nem adhatom oda küldöm vissza a szervízbe.. már lassan egy hónapja nincs telefonom.:/ Akkor 5 alkalom után cserélniük kell?Mert akkor mostmár kiverem a balhét..,mert minden héten 2 szer megyek a szervízbe...fizeti nekem valaki a busz költséget stb.. új telefont kérek akkor!!! Köszönöm még 1 szer a válaszokat!
2011. dec. 30. 23:18
 5/5 anonim ***** válasza:
X kg alatti (nem tudom pontosan) készülék beszállítási költsége a vevőt terheli..
2011. dec. 31. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!