Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a teendő ilyenkor?

Mi a teendő ilyenkor?

Figyelt kérdés

Másfél éve kaptam 2 éves hűségnyilatkozattal egy telefont (Sony Ericsson W595), júniusban fog lejárni a 2 év. Novembertől nem tudom normálisan használni, mert amióta először felküldték Pestre, valamit nagyon elrontottak, mert utána volt olyan, hogy 4 óránként lemerült, USB problémái voltak, és kikapcsolt annyira, hogy hiába tettem fel töltőre, nem működött, szóval nem merült le, nem az volt a baja. Ezek egyenként történtek, már negyedszerre viszem vissza (utóbbi probléma megint) és csak nem csinálják meg normálisan.

A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor, mikor még nem járt le a garancia, sőt az utolsó fél évet nem is tudom már kihasználni... mi a teendő? Hogy értessem meg velük, hogy nem kell a javításuk, hanem ha új készüléket veszek( mert ez a céljuk) és számítsák legalább bele ennek a telefonnak az értékét? Kedden megyek be reklamálni, de mire tudnék utalni, hogy megoldódjon a problémám? Előre is köszönöm a választ és a terjedelemért-rossz fogalmazásért elnézést.


2012. febr. 26. 20:36
 1/1 anonim ***** válasza:
Vidd vissza, és kérd a cserét, mert már sokszor kellett javítani és még mindig nem jó. Nyugodtan felhívhatod a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóságot először is tanácsért, ott elmondják melyik jogszabály alapján mit kellene csinálniuk.
2012. febr. 26. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!