Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vásároltam egy érintőképernyős...

Vásároltam egy érintőképernyős telefont, de az minden szempontból hibás. Feljelenthetem a rendőrségen ha az eladó nem akkarja elismerni a hibáját, vagy nem akkar semmit tenni ez ügyben?

Figyelt kérdés

Az aprod.hu-n hirdetek egy független érintőképernyős telefont. Irtam az eladónak hogy érdekelne utánvételel. Megfeleztük a postaköltséget és igy 10900ft-ba került a telefonom. Amikor megérkezett én átvettem a postástól és mikor elment akkor bontottam ki és láttam hogy az érintője töröt. Gyorsan visszavittem azt a postára ahol jegyzökönyvet vettek fel és elküldték vizsgálatra. Jelleztem az eladónak és én ugy gondoltam majd megfelezük a töröt érintő kijelzőnek az árát. Bő két hét után kaptam meg a posta levelét miszerint szállítás közben tört össze de mivel nem törékenyként lett feladva a csomag így ők semmit nem tudnak vállalni és a feladot jelölték meg hibásként. Na ezután kaptam vissza a telefont és még kiderült, hogy T-mobilos a telefon és nem kártyafüggetlen. Mivel vodafonos vagyok használni nem tudom. Írtam az eladónak ő pedig irta nem tudod róla hogy az T-mobilos miszerint ő is kártyafüggetlenként vette. Már bekapcsolásnál észrevettem, hogy T-mobile üdvözlő üzenet jön be, szerintem észre kellett volna vennie.

Én két megoldást irtam az eladónak. Visszaküldöm a telefont és ő visszafizeti a vételárat, vagy megfelezük a töröt érintőkijelzőt de hogy tudjam használni a telefont függetleniteni kell amit neki kell fizetni.

Na ő már 3 napja nem reagál a leveleimre. Fordulhatok ilyen ügyben a rendőrséghez hogy be lettem csapva miszerint nem kártyafüggetlen a telefon és használni nem tudom , és a kijelzője is töröt?


A kártyafüggetlenités: 3500Ft munkadijal együtt.

Az érintő kijelző: 6000ft munkadijal együtt. Egy Samsung monte S5620 van szó.


2012. máj. 7. 10:17
 1/1 anonim ***** válasza:

1.Ha nem írtatok adásvételi szerződést, akkor a rendősrég sem tud csinálni semmit, de gyanítom, hogy nem, mivel utánvétellel vetted.

2.Ha a szállítás közben tört össze, akkor miért a vevőre akarod verni a javítási költség egy részét?Gondolom, ha már feleztétek a postaköltséget, tudtál róla, hogy hogyan fogja feladni, de ha azt akartad volna, hogy véletlenül se történjen vele semmi, akkor kérhetted volna az eladótól, hogy értékbecsléssel adja fel, vagy törékenyként megjelölve.Ezt se te, se ő nem láthatta előre, hogy szállítás közben baja lesz.Erre már lehet hideg vizet inni.

3.Szolgáltató függőség.Ha a vevő is X-edik tulaj volt, akkor nem feltétlenül tudott arról, hogy nem független, hisz előfordulhat az is, hogy egyszer sem kapcsolta ki a telefonját, egyszer sem merítette le teljesen, hisz a Li-ion akksik nem is szeretik.Így előfordulhat az, hogy éppen neki T-s kártyája volt szerencsére, és semmit nem tudott arról, hogy maga a telefon is szolgáltató függő.Főleg, ha ő sem kapott hozzá már garanciajegyet, vagy semmi olyasmit, amivel kiderülhetett volna, hogy T-mobile-os.

4.Maximum a szolgáltató függőség miatt lehetne felelősségre vonni, ha egyáltalán van ilyen, mert függetlenként hirdette, de az is egy ejnye-bejnyével le lenne tudva.

5.Ez egy jó tanulópénz volt számodra:

Ha postán rendelsz törékeny holmit, akkor azt akként kell feladni, illetve ha telefonról van szó, érdemes személyes találkozóval venni, ott kiderülnek a turpisságok, illetve akkor a vásárlástól fogva a te kezedben lesz, senki nem szállít, és egyebek.

Összességében ezzel már nem tudsz mit csinálni.

2012. máj. 7. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!