Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ilyen esetben mi a teendő?

Ilyen esetben mi a teendő?

Figyelt kérdés
van már egy meglévő előfizetésem anyukám nevén. ennek a hűségideje még nem járt le. viszont én szeretnék telefont venni részletre, a saját nevemre de az csak előfizetéssel megy. viszont 2 előfizetést nem akarok fizetni. mit lehet csinálni?
2012. okt. 11. 18:08
 1/1 anonim ***** válasza:
Hát ez egyszerű, ami az anyukád nevén van, az nem a te előfizetésed, tehát azt ő fizeti, ami a te neveden elsz, azt meg te. Ha a hűségidő nem járt le nincs megoldás, lejártáig ketyeg az előfizetés.
2012. okt. 11. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!