Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobilhálózat nem érhető el....

Mobilhálózat nem érhető el. Mit tegyek? SOS. Fontos!

Figyelt kérdés
az van, hogy ma vettem egy telefont (Huawei Y200). Az a gond, hogy a telefonszámom maradt, és kártyásról szeretnék előfizusra áttenni. Ott a csávó már próbálta de nem sikerült neki mert 9-kor nyit meg az ilyen izé. Most próbáltam itthon, és sikerült is mert csörrent a másik telefon, de nem az volt a szöveg, hogy sikerült. Szóval így még nem tudok telefonálni, nincs aktiválva úgy mond. De most emg az a gond, hogy felhívnám a 1777-et és azt írj "A mobilhálózat nem érhető el". Mit tegyek?

2012. dec. 1. 10:17
 1/8 anonim ***** válasza:
Hívd fel (másik telefonról)az ügyfélszolgálatot és mond el mi a gondod.
2012. dec. 1. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
felhívtam a csávót, azt mondta, hogy valahol a központnál van a hiba
2012. dec. 1. 11:38
 3/8 anonim ***** válasza:
Az a "csávo" az ügyfélszolgálatnál van? Mert érdemben csak ott kapsz megoldást, nem telefon boltostól.
2012. dec. 1. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
a telefon boltos megadta a számát, és ő hívta fel őket.
2012. dec. 1. 12:14
 5/8 A kérdező kommentje:
mármint én a telefon boltost, mert azt mondta, ah valami nem lenne jó, akkor szóljak neki, én szóltam ő pedig felhívta az ügyfélszolgálatot
2012. dec. 1. 12:15
 6/8 anonim ***** válasza:

Szóval te kiadtad egy idegennnek a jelszavadat, a vevőkódodat, miegymásodat? Mert tapasztalataim szerint mindezeket általában kérik, amikor egy bizonyos számot akarok valamiért ügyintézni.

Amúgy az ügyfélszolgálat éjjel-nappal működik.

Olyan nehéz lenne megoldani egy személyes beszélgetést az üszivel?


Amúgy mit jelent a "szeretnék átmenni"? Kötöttél szerződést?

2012. dec. 1. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
Eddig volt egy kártyás telóm, és az elromlott. Helyette kaptam 0 Ft-ért ami msot van, de az előfizus és mivel megtartottam a számomat, így át kell menni kártyásról előfizusra. Az mind meg is van, hogy hogy kell, csak még nem tudom felhívni.
2012. dec. 1. 12:59
 8/8 A kérdező kommentje:
de jó, most meg azt írja, hogy nincs szolgáltatás. És a beállított óra is elveszett, szóval 16 óra helyett 1 óra van
2012. dec. 1. 16:18

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!