Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hol lehet bejelentést tenni...

Hol lehet bejelentést tenni egy telekommunikációs cég -véleményem szerint jogtalan- üzletpolitikája ellen?

Figyelt kérdés
A Telenornál számomra ez volt az utolsó csepp a pohárban. Én most botlottam csak ebbe a problémás helyzetbe, de már egy jó ideje fennáll náluk a kártyás csomagoknál is bevezetett fordulónap fogalma. Olyan, mint az előfizetéses esetében a számlazárás napja, amikor összesítik az előző periódus forgalmát, díjait. Csak ott van értelme ennek, a kártyásoknál már nem sok. De ezzel nem is lenne gond, ha nem vonná le a teljes havidíjat a megrendelt szolgáltatásra, legyen az fordulónap előtt 15 vagy akár 1 nappal is. Így, ha szerencsés vagy, fizethetsz 1 napi szolgáltatásért egy teljes havidíjat! Mert kártáys felhasználóknál nem bontják meg a hónapot, mint ahogy azt kellene! Valószínűleg ez benne van az ÁSZF-jükben, de ez akkor is borzalmasan unfair! Ezzel kapcsolatban kinél tudok panaszt tenni? Fogyasztóvédelem vagy Hírközlési Hatóság illetékes lehet ebben az ügyben?

2012. dec. 2. 21:44
 1/6 anonim ***** válasza:
Valószínűleg mindenhol szarni fognak rád. Nem tűnt fel, hogy 3 szolgáltató azt csinál, amit akar?
2012. dec. 2. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Nekem is már betelt a pohár a Telenornál. Én a Hírközlési Hatóság beavatkozásával ingyen fel tudtam mondani a hűség alatt lévő szolgáltatásomat. Persze nem volt így sem olyan egyszerű de aztán 1 hónap levelezgetésével csak sikerre jutottam.
2012. dec. 2. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Amúgy te vagy a szolgáltatóért, nem a szolgáltató van érted..:D Mind a háromnak gusztustalan húzásai vannak.
2012. dec. 2. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Nyilván a 40-60% százalékos lebeszélhetőség változtatásukat (2012. jún 16-tól volt érvényben) is azért törölték el decembertől, mert valamelyik hatóság rálépett a t*kükre... Aki nem tudná, a Telenor majdnem fél éven keresztül önkényesen a 100%-ban lebeszélhető csomagokat 40%-ban lebeszélhetővé tette, a fennmaradó 60%-ot pedig csak saját hálózaton belül lehetett lebeszélni.) A kis módosításaikkal (még az előbb említett 40-60%-on kívül bevezették a 2,5 Ft-os kapcsolási díjat is, mely értendő a családi csomagon belüli ingyenes hívásokra is!) kb 3x rosszabbul jártam, mint ha befizettem volna az állam által ténylegesen rájuk terhelt telekomadót.
2012. dec. 2. 22:11
 5/6 anonim ***** válasza:

Fogyasztóvédelem, esetleg médiahatóság. Linkek:

[link]

[link]

2012. dec. 2. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

"Valószínűleg ez benne van az ÁSZF-jükben"

Ha benne van, tökmind1, fair vagy nem, aláírtad, ennyi.

2012. dec. 3. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!