Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Xperia Ray-em van ha lezárom...

Xperia Ray-em van ha lezárom kijelzőt és megnyomom a feloldó gombot, sötét fekete kép fogad, többszörös feloldás esetén van amikor be ugrik a kép. Mi lehet a gond?

Figyelt kérdés
Feloldó gomb megnyomása után fekete megvilágított kép van, de az érintést érzékeli...megint lezárom és próbálgatom feloldani, van amikor 2x van amikor 4-5 próbálkozás után hozza be a képet... már újra szoftvereztem itthon, többször vissza állítottam és megvan még a probléma. SD kártyát is formáztam, gyári a töltő minden... szerintetek ez miért lehet? Volt mát valakinek hasonló gondja?

2013. márc. 14. 17:21
1 2
 1/13 anonim válasza:
Enyem is ugyanezt csinalja,ray... kifgtuk allitolag kijelzo csere,de nem allitom tutira... ujpesten van sony szerviz,itt lakom de meg nem vittem el felek h draga lesz...
2013. márc. 14. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Nekem hála istennek, van garim még rá, szóval hétfőn elviszem...Itthon már megszoftvereztem, de semmi, Az lenne a legjobb ha bevinném és adnának egy új készüléket :D
2013. márc. 14. 17:35
 3/13 A kérdező kommentje:
Jah, meg lecsapja a routert is nagyon ügyesen... és ledobál és utána azt írja hogy nincs tartományba... Router újraindítással tudom csak orvosolni... TP-link -em van, de más routterel is ezt csinálja, illetve volt már más Sonyericsson-om ugyan ez volt..
2013. márc. 14. 17:42
 4/13 anonim válasza:
Nekem is ugyanezt csinálja és mostmár sajnos egyre gyakrabban:( Az utóbbi pár napban már szinte minden 3. alkalommal, amikor fel akarom oldani.. Van még rá garanciám, de nem tudom, hogy el merjem-e vinni szervízbe, mert ki tudja mikor adják vissza:-S Erről nem tudsz valamit? (Pécsi vagyok)
2013. márc. 26. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 A kérdező kommentje:
Attól függ... szolgáltatónál vetted? Mert akkor az 15-30 nap :/ Én a központi szervizbe vittem be egyből, ahová a szolgáltató is vitte volna... azt mondták 2-3 nap és most 9. napja hoyg ott van... de mindenképp érdemes megcsináltatnod, amég van rá gari, én próbáltam itthon egy szoftver frissítéssel a hivatalos programmal és nem sikerült...
2013. márc. 27. 10:23
 6/13 anonim válasza:
Köszi, a választ, én is a központi szervizbe fogom bevinni még ma. Remélem nem kell rá túl sokat várnom. A cserére meg nem hinném, hogy sok esélyem van. De az alapján,hogy milyen sok telefonnál fenn ál ez a probléma, típushiba lehet..
2013. márc. 28. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:
Igen, biztos típus hiba, én felvettem velük a kapcsolatot, mert még mindig nincs meg a készülék és azt mondták alkatrészre várnak...szóval egy 2-3 hét biztos lesz arra készülj
2013. márc. 29. 10:03
 8/13 anonim válasza:
Uhh.. Még jó, hogy adtak addig csertelefont (X8-at -.-'), bár már most nagyon hiányzik az enyém:-S Azt mondták,higy esélyes, hogy helyben megcsinálják, de ha komolyabb hibára találnak akkor tovább fog tartani pár napnál és, hogy küldenek SMS-t, ha kész lesz. Szerinted amúgy lehetséges, hogy az egész képernyőt kicserélik?
2013. márc. 29. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Na, engem hívtak...a lényeg h nem tudták megcsinálni, és kapok helyette újat :)

De, mivel ilyet már nem forgalmaz a gyártó, ezért xperia U-t kapok helyette :DDD Szóval most örülök! Jövőhéten mehetek érte, már várom :)

2013. márc. 30. 10:00
 10/13 anonim válasza:

Hát akkor van rá esély, hogy én is azt kapok, már előre gondoltam, hogyha esetleg nem tudnák megcsinálni, akkor az lenne helyette. Pont most olvastam egy ilyet: http://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobilte..

Amúgy ha jól néztem processzorban sokkal jobb az U, tehát gondolom gyorsabb lesz. Csak ennek 5MP a kamerája Raynek meg 8 volt, de szerintem ez nem sokat számít végülis, HD videót csinál mindkettő. :-)

2013. márc. 30. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!