Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Webshopban vásároltam telefon:...

Webshopban vásároltam telefon: ez gyanús vagy normális?

Figyelt kérdés
Épp most vettem egy webshopban samsung galaxy s2-es készüléket, direkt úgy, hogy 2 éves samsung garancia legyen rá, a webshop honlapján is ezt ígérték. Meg is érkezett, viszont a jótállási jegy nincs kitöltve. Az a kérdésem, hogy ezt ki kellett volna tölteni, vagy a számlával együtt érvényes? Azon jelezték, hogy gyártói garanciás a készülék, és mellékelték a garanciajegyet. Illetve azt ígérték, 2 év a garancia, viszont a jótállási jegyen egy év van feltüntetve, plusz 12 hónap a pannon gsm (!) és partnerei által vásárolt készülékeknél. Ez akkor most mi? Gondoltam arra, hogy régi a jegy, és azóta változtak a szabályok. Vagy itt valami kavar volt?
2013. jún. 12. 10:30
 1/4 Antimod ***** válasza:
Nem hangzik túl jól, de miért nem kérdezed meg tőlük? Vissza is küldheted az egészet, ha nem tetszik, visszakapod a pénzedet még 8 munkanapig (kivéve a visszaküldés költségét, de inkább annyit bukjál csak).
2013. jún. 12. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Azt,hogy az nem samsung gyári garanciás készülék.
2013. jún. 12. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
az príma, mivel 20 ezerrel több volt a teló úgy, hogy van hozzá samsung garancia....
2013. jún. 12. 11:55
 4/4 anonim válasza:
Hát sok eszed van ha 20 ezerrel többet fizettél azért.
2013. jún. 12. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!