Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Sürgős! Miért csinálja ezt?

Sürgős! Miért csinálja ezt?

Figyelt kérdés

Xperia P-n ha be irok a telefonba egy ilyen kódot pl: *111#

aztán hívás és utána csak annyit ír h USSD kód futtatása de tovább semmit csak folyamatosan ezt, már próbáltam a gyári visszaállítást, szoft frissítést, de nem segített

mit tegyek? :S



2013. júl. 14. 22:41
 1/5 anonim ***** válasza:

Telenoros vagy? Mert ez csak Telenor/Djuicenál van.

Amúgy teljesen hülyeség a reklám, pl hogy díjmentes egyenleginfo, mert vagy eseti díjat kell fizetni vagy havidíjat.

2013. júl. 14. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Majdnem pontosan ez volt a tegnapi kérdésed, arra is én válaszoltam. Most már csak egy megoldás maradt: szolgáltató. Utána gyere vissza és tedd fel mégegyszer a kérdést.
2013. júl. 14. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
külföldi vagyok és ha átteszem másik telefonba a kártyát azon minden rendesen müködik :/
2013. júl. 14. 23:18
 4/5 anonim ***** válasza:
Menj be a Telenorhoz és mondd el nekik, ott segítenek.
2013. júl. 14. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

nem telenoros vagyok

Ukrajnában élek és MTS es vagyok :)

2013. júl. 14. 23:37

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!