Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Érkezik mostanába a Sony-tól...

Érkezik mostanába a Sony-tól - Xperia Tipo-hoz, Xperia Active-hoz, Xperia mini-hez hasonló - új középkategóriás okostelefon?

Figyelt kérdés

Tipo-t gondoltam megvásárlom,de hallottam h nem annyira jó készülék mint pl. Xperia mini (St15i).ha esetleg kijönne vmi hasonló új telefon,még várnék a vásárlással.

Unom már h mindig a tepsi telefonokat fejlesztik, a kis zsebredughatós telcsik meg alig vannak.Xperia mini-t attól h régi simán megvenném,de már nem kapható sajna.


2013. aug. 5. 10:02
 1/4 anonim válasza:

Nekem tipo-m van, és nagyon szeretem. Lehet, hogy nem olyan fullos, mint egy 6x annyiba kerülő készülék, de az én igényeimnek tökéletesen megfelel, sőt.


Én én is nagyon unom, hogy csak a tégla nagyságú telefonokat fejlesztik... -.- komolyan, a legtöbb még a kezemben sem fér el, nem hogy zsebrevágjam...

2013. aug. 9. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
Szerintem, hagyd a tipo-t. Eleinte imádtam semmi bajom nem volt vele. Minden "igényemnek" megfelelt. Aztán,megbántam, hogy Tipo-t vettem. Az vele a problémám, hogy néha kikapcsol, és eleinte lefagyott, meg nem érzékelt dolgokat. (nincs túlterhelve programokkal) Mostanra ez állandó probléma lett. Nem nyit meg semmit, ha rámegyek valamire mondjuk az üzenetek,megnyitja helyette a híváslistát.Lehetetlen hívást fogadni, vagy feloldani a billentyűzárat. Önálló életet él. Sms- írás vagy egyszerű facebook üzenet írás is képtelenség rajta , mert nem érzékeli, hogy ha rálépek valamelyik betűre a képernyőn, csak sok idő után. Decemberbe vettük, vigyázok rá nem karcos a képernyő, nem ejtem le stb. És mégis ilyen. Ha van lehetőséged, szerintem válassz más telefont. Elnézést, hogy nem a kérdésedre válaszoltam, csak gondoltam szólok, hogy ilyen problémák is felmerülhetnek, mert több embertől hallottam ugyan ezeket. És a szerviz sem segített.
2013. aug. 11. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
2. válaszolónak: sztem gyárihibás a telefonod.Olyan nincs h a szervíz nem csinál vele semmit.akkor fordulj nyugodtan fogyasztóvédelemhez!
2013. aug. 11. 19:14
 4/4 anonim válasza:

A második vagyok:)

Elnézést nem így értem, én még nem voltam vele szerviznél, csak sok embertől hallottam, hogy baja volt és többszörös szerviz után sem javult és a fogyasztóvédelemhez fordulás sem segített. Én nem vittem szervizbe, mert nem állunk túl jól anyagilag és azért is fizetni... lehet majd veszünk egy másik olcsóbb telefont:| Nem ajánlom a Tipo-t. Eleinte imádtam és ha azt látod jónak nyugodtan vedd meg, lehet tényleg csak van pár "szerencsétlen" ember akik kifogják az ilyen telefont. Sok szerencsét kívánok hozzá, ha a Tipo-nál döntesz. :)

2013. aug. 13. 00:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!