Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan tudom lemondani a Go!...

Hogyan tudom lemondani a Go! NapiNet adatdíjcsomagot? (T-Mobile)

Figyelt kérdés
Nem tudom hogy rakták rá a kártyámra, de most rajta van, és naponta vonja le a 195 forintokat, miközben a wifinek hála ingyen netezek... csak személyesen tudom lemondani?
2013. aug. 27. 08:21
1 2
 11/16 anonim válasza:
Örülök, hogy megtaláltam ezt a topic-ot, sikerült nekem is kikapcsolnom a Telekom oldalán a napinet adatdíjcsomagot, bár nem is tudtam hogy aktiválták. Nagyon nem tartom korrekt dolognak, hogy az emberek megkérdezése nélkül bekapcsolgatják a dolgokat és ezt meg is írtam a Telekomnak.
2016. máj. 15. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim válasza:
Automatikusan aktiválja magát ha be van kapcsolva a mobilnetetek, elég ha azt kikapcsoljátok és nem fog aktiválódni.
2016. aug. 13. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim válasza:

Tegnap én is vásároltam Domino 5 feltöltő kártyát,beraktam a telefonba és ahogy működésbe lépett,azonnal jött az üzenet,hogy levontak 195Ft-ot. Hívtam a 1777 domino ügyfélszolgálatot,ahol az aktív + szolgáltatásokat lelehet kérni,de ők szerintük nincs aktív szolgáltatás megrendelve!!!

Gondoltatom valami tévedés lesz. Reggel azt látom a telefonon,hogy jött újabb üzenet,levontak újabb 195Ft-ot!

Felhívtam nagy nehezen az ügyfélszolgálatot,hogy hogyan lehet nekem megrendelt NAPINET-em,amikor az automatájuk szerint nincs lemondható megrendelt + szolgáltatásom.


Erre a válasz:

Általában telefonokon gyárilag be van kapcsolva adathasználat és azt nekem kell kikapcsolni,akkor nem aktiválódik a NAPINET!


Hogy lehet ilyen alattomos sunyi módon megkárosítani az ügyfeleket? EZ lehúzást!!!!

Hogy mernek ilyet megtenni????

2016. dec. 7. 09:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim ***** válasza:

"Általában telefonokon gyárilag be van kapcsolva adathasználat és azt nekem kell kikapcsolni,akkor nem aktiválódik a NAPINET!"


Tegyél panaszt, ez így ebben a formában szabálytalan.

Kérd vissza a pénzed.

2016. dec. 7. 09:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:

A Telekom szabályzat szerint:


"A Domino Go!NapiNet díjcsomagot elegendő egyszer megrendelni és az folyamatosan rendelkezésre áll."


Tehát ha te nem rendeltél meg valamit, azért jogosulatlanul számláznak. Még akkor sem, ha valóban be volt kapcsolva a telefonon a mobilnet funkció.


"A használathoz adatforgalmat kell kezdeményezni (pl. böngészés, adatforgalommal járó alkalmazások használata, e-mailezés), ekkor levonásra kerül az adott napi díj és aktiválódik az aznapi 10 MB benne foglalt adatforgalmi keret. Olyan napon, amikor nem keletkezik adatforgalom, a napi díj sem kerül levonásra."


Ez nem menti fel a szolgáltatót az alól, hogy kérés nélkül aktiválja.

Új előfizetésnél a mobilnetnek kikapcsolva kell lenni. Azt vagy kéri az ügyfél, vagy bekapcsolja magának.

Tehát aki új díjcsomaghoz jutott és kéretlenül számláz a napinet, az visszakérheti az árát.


[link]


Akinek ilyen problémája volt, melyik csomagnál tapasztalta?

2016. dec. 7. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 123456valami válasza:

1430 ra küldj smst -t. Ha aktiválni szeretnéd: +NAPINET

Ha lemondani szeretnéd: -NAPINET


Velem is kiba...tak már.

2017. febr. 26. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!