Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » T-mobile webshop probléma,...

Siad the undead kérdése:

T-mobile webshop probléma, valaki segítene?

Figyelt kérdés
Aranykártyás ügyfél vagyok a T-nél, és rendeltem egy Samsung galaxy s4 LTE-t, de közben volt egy számlám ami még nem volt befizetve. Befizettem csekken, de még nem érkezett be, és azt mutatja még a rendszer, hogy van tartozásom. Most csütörtökön érne ide a teló, közben jött még 10 számla amit be kell fizetnem. Ha hamarosan nem érkezik meg a befizetésem akkor nem küldik a telót? Vagy küldik, amint megérkezik a befizetés. Ja és mivel aranykártyás vagyok, nem kérnek mobil előleget, ugye?

2014. febr. 11. 10:55
 1/2 anonim ***** válasza:

"közben jött még 10 számla"

Az előéleted a szolgáltatónál enyhén fogalmazva is zavaros.

"valaki segítene?"

Hogyne, ezek után csak a szolgáltató tud neked olyat mondani, aminek köze lehet a kérdésedhez.....

2014. márc. 1. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Hupsz,ezt elírtam...1 számla volt és simán megoldódott...
2014. ápr. 17. 16:36

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!