Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem tudom használni a...

Miért nem tudom használni a mobilnetem? (lent)

Figyelt kérdés

T-mobile-s vagyok és ilyen díjcsomagom van:

[link]

ehhez elvileg jár mobilinternet de valami miatt nem tudom haszálni

készülékem: Sony Xperia M2



2014. júl. 28. 12:03
 1/7 anonim ***** válasza:
Igen, ehhez jár. Ha be van kapcsolva a telefonon az adatforgalom, akkor működnie kell!
2014. júl. 28. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
igen, az be van kapcsolva de nem működik a net HELP!
2014. júl. 28. 12:32
 3/7 $triker ***** válasza:

Állítsd be ezeket:


[link]

[link]


Ezek a T-mobile mobilnet beállításai.

2014. júl. 28. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
beállítottam de így se működik pedig 100% hogy ez a díjcsomagom :(
2014. júl. 28. 12:54
 5/7 $triker ***** válasza:
Én megpróbálnám átrakni a kártyát egy másik telefonba, beállítani ott és kipróbálni, hogy működik-e az internet. Ezzel kiderülne, hogy a telefon vagy a kártya-e a hibás. De mind a két esetben elmennék a T-mobilhoz segítséget kérni ezek után.
2014. júl. 28. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Próbálk ki "internet" APN-el is.
2014. júl. 28. 15:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:

Nálam is ugyanez a probléma, pár napja előjött, gondoltam majd megoldódik magától, de azóta semmi, igaz én más díjcsomagban vagyok, de a térerőnél kijött nekem 1 R betű...

Neked megoldódott a baja?

2014. júl. 29. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!