Hogyan működik a Tesco-ban a garancia? Többi alul!
Figyelt kérdés
Vettem a Tescoban egy Okostelefont és a hangszórója el romlott, az érdekelne engem hogy meg lehet e bízni benne, vagy ha valakinek volt hasonló problémája akkor segítsen már nekem!2014. okt. 11. 14:36
1/10 A kérdező kommentje:
Egy Navon Mizu Telefonról lenne szó.
A hülye válaszoktól kíméljetek!
2014. okt. 11. 14:38
2/10 anonim válasza:
Szia!
"Amennyiben Ön az egyik TESCO áruházban vette a készüléket, saját márkás termék esetén célszerű a vásárlás helyét felkeresni problémájával, illetve fordulhat a jótállási jegyen (garanciajegyen) feltüntetett Önhöz legközelebb eső szervizhez is"
LINK:5.pont: [link]
3/10 anonim válasza:
Én vettem már ott több műszaki cikket, bár mindegyik feldobta a bakancsot elég hamar, de azoknak már leketyegett a garancia ideje is, de viszont volt amikor vettem még egy 5.1 es hangfalszettet elég jó áron, és 1 hónap után bekrepált. Akkor bevittem, megnézték, minden, írtak jegyzőkönyvet hogy nem jó, adtak másikat, mert ugye ha először viszem vissza akkor automatikusan másikat adnak. Na a másik 2 hét után szintén tönkrement akkor tudtam is mi a probléma mert tudtam hogy a trafó szállt el benne, de mégis csak a garancia az garancia, és már idegesített a dolog mert lehet megtudtam volna csinálni, de ha más megy el benne tönkre 2 hét múlva akkor már ugrott a garancia. Akkor visszavittem megnézték, mondták hogy adnak másikat, de mivel én nekem már elment tőle a kedvem és nem akartam szenvedni azzal hogy havonta járok be cserélgetni így már a pénzem követeltem vissza, és akkor írtak jegyzőkönyvet és szemrebbenés nélkül visszaadták.
4/10 anonim válasza:
beviszed, ott van a vevőszolgálati pult, és ott elmeséled, mi a gondod, meg persze adod a garit+a blokkot.
5/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
Az a probléma hogy szabolcs megyében lakom, és Budapesten van a Navon szeríze az nekem messze van, a Tescoban meg nem igazán bízom!
2014. okt. 11. 16:06
6/10 anonim válasza:
7/10 anonim válasza:
bár én sose vettem teszkóban még ilyen dolgot, de ők intézik a garit szerintem. ez nem azt jelenti, hogy ők javítják, csak ők küldik utána a hivatalos szervízbe...lehetséges, hogyha bevinnéd személyesen te, akkor azt mondanák, hogy így nem tudják elfogadni a garit...de lehet attól ugyanúgy gyári...mindenesetre én a teszkóban próbálkoznék. szerintem pont akkora sikerrel jársz, mint a fentebb válaszoló srác az 5.1-es rendszerrel, hogy kapott egy másikat, és ugyanolyan hibás lett az is nemsokkal később...nyilván nem a teszkó hibája, ilyen manapság már egy drágább cucc is...nagyon ritka, hogy egy műszaki cikk tényleg minőségi...
8/10 anonim válasza:
Visszaviszed az áruházba ők meg majd felpostázzák a hivatalos szervízbe.
Nem is értem miben nem bízol, hogy fel tudnak postázni egy csomagot BP-re?!
9/10 A kérdező kommentje:
Én az egész üzletben nem bízok, a Navon az nem Tesco márka hanem csak forgalmazza!
2014. okt. 12. 13:46
10/10 anonim válasza:
érdekes, hogy egy olyan üzletben vásárolsz amiben nem bízol - de legyen, te tudod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!