Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért ajánlott illetve miért...

Miért ajánlott illetve miért nem ajánlott azolgáltatótól telefont venni?

Figyelt kérdés
Nem fontos hogy független legyen, nem akarom eladni 1-2-x év múlva, de sokan mégis ellenzik. Eddig 3 telefonom volt, mindhàrmat szolgáltatónál vettük, soha nem volt velük semmi baj, a garanciát szerencsére nem kellett érvényesíteni. Ma viszont egyre többen ellenzik. Mi ennek az oka?
2014. okt. 20. 14:39
 1/3 Tengor ***** válasza:

Leginkább őket kellene megkérdezni, hogy miért ellenzik. Ha nem cserélgeted évente, hanem használod, amíg megy, akkor tök mindegy, hogy függő v. sem.

A szolgáltatók néha tesznek saját programokat is a telefonra. A mai háttértár méretek mellett ezek a néhány 10 MB-os programok elenyészőek. Persze akinek nincs jobb dolga, az lehet, hogy pont ezen aggódik.

2014. okt. 20. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Értem :D

A Garanciával kapcsolatban tudsz-e nekem mondani valamit? Olyan dolgokra vagyok kíváncsi, hogy itt hogyan zajlik. tudom, hogy a GSM-nél jellemzően zugszervízt alkalmaznak (legalábbis ez terjedt el), de a szolgáltatók csak nem csinálják ezt. Náluk hogyan zajlik?

2014. okt. 20. 15:39
 3/3 Tengor ***** válasza:
Ha hivatalos a garancia, akkor abban nincs semmi zugszervizkedés. Bizonyos esetekben a szolgáltatóknál hosszabb a garanciális idő, illetve nem tudom a kisebb helyeken lehet-e biztosítást kötni a telefonra, a szolgáltatóknál általában lehet.
2014. okt. 20. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!