Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Meghibásodott a telefonom!...

Meghibásodott a telefonom! Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Pannonnál vettem. 4 nap után lett hibás, már furcsáltam h nem volt a képernyőjén védőfólia. és az érdekelne, hogy ráfizetéssel nem lehetne-e becserélni...sony ericsson naite-ről van szó, nokiára szeretném (6303)
2010. jan. 26. 20:36
 1/2 anonim ***** válasza:
Mivel a telefonod garanciális, szépen tedd fel ezt a kérdést a Pannonnak is :) Azt hiszem náluk pontosabban és jobban mi sem fogjuk tudni ...
2010. jan. 27. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Vásárlás előtt érdemes az olyan telefonoknál megnézni hátul az imei számos matricát, ahol már eleve hiányzik a fólia!


Én múltkor éppen várakoztam a Westendbe a samsungos szervizbe, akkor jött egy hapsi, és mondta hogy nem jó a telefonja, a srác megnézte és már nem volt rajta emai-szám, kiderült, hogy nem a pasi szedte le hanem már úgy adták neki az egyik pannonos boltból :( használtan adták el az új áráért! na ehhez kell pofi!


Nem lehet, hogy előzőleg más által visszavitt (visszacserélt) telefont fogtad ki?

2010. jan. 27. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!