Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért áll fenn ez a probléma?...

Miért áll fenn ez a probléma? (Nokia Lumia 735)

Figyelt kérdés
A telefont telenornál vettem, telenoros SIM-el használom. Amikor meg akarok vásárolni egy játékot Telenor egyenleggel a következőt írja: "Most nem sikerült csatlakozni az Áruházhoz. Próbálkozzon újra kicsit később." Pénz van elég a kártyán (összesen 3718ft és a játék 700ft). Már próbáltam mindent amit más fórumokon írnak.. (Hard reset, régió változtatás stb) EGYEDÜL a routerem nem indítottam újra.. (Habár nehéz lesz a TV mögül kibányászni.. :D) Esetleg valami más ötlet a megoldásra??

2014. dec. 17. 23:16
 1/2 anonim ***** válasza:

nekem eddig mindig elsőre sikerült

ha van mobil neted, és nem gigantikus mérető, próbáld meg onnan, ha nincs, keress egy másik hálózatot, hátha

illetve még arra tudok gondolni, hogy be van kapcsolva család biztonság, és ott le van tiltva a fizetős alkalmazások megvásárlása

2014. dec. 17. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
A családi hülyeségben be van kapcsolva az ingyenes és fizetős letöltések... Hiába állítom át a korom, nem tudom kikapcsolni ezt a szart... Ha pedig átmegyek a fő fiókomonban szülőként megjelölt fiókra, ott azt írja hog, ide egy szülőnek kell belépnie, holott a fiók szülőként van beállítva (MIÉRT????? :'()... Ekkora szar rendszert életemben nem láttam... (Most nem a WP-re, hanem az outlookra és a gyerekbiztonságos hülyeségre)
2014. dec. 18. 00:41

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!