Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Közvetlen vásárlás utan nem...

Közvetlen vásárlás utan nem hajlandó a Gsm szaküzlet kicserélni egy masik, ogyanolyan típusra az általam vásárolt mobilt, mert plusz papirmunka. Mit tudok tenni?

Figyelt kérdés
Közvetlen vásárlás után vettem észre hogy bontott dobozos készülékről van szo. Ki szerettem volna cserélni egy jobb állapotúra, de IMEI számra és a plusz papirmunkakra hivatkozva megtagadták az azonnali cserét. Mit tudok ilyenkor tenni?

2014. dec. 18. 18:42
 1/10 A kérdező kommentje:
Bocsánat a helyenkénti rossz helyesírásért... mobilon gépeltem...
2014. dec. 18. 18:46
 2/10 anonim válasza:

Érvényesítsd a vásárlói jogodat!

Az elállás joga megillet, így kötelezheted a visszavásárlásra. Aztán megveszed a jobb állapotút.

2014. dec. 18. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

személyes vásárlásnál, csak az üzlet jóindulatúságán múlik, hogy kicseréli-e a hibátlan terméket.


A 14 napos elállás csak online érvényes


Bizonyítanod kell, hogy megtévesztettek amikor megvetted

2014. dec. 18. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Ha bankkártyás vásárlás volt, még akkor is visszaadhatom, igaz?
2014. dec. 18. 18:52
 5/10 anonim válasza:

#3-asnak igaza van, lehet tényleg csak az online vásárlásokra igaz.

Vidd vissza a telefont hogy fagyogat, és elment a bizalmad, vásárolják vissza. Aztán beküldesz valakit hogy vegye meg a jobb állapotút.

2014. dec. 18. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
A harmadik válaszoló pont akkor irt amikor én visszakérdeztem... Értem. Vagyis az Ő jóindulatukon múlik hogy beleegyeznek-e a cserébe vagy sem... tehat ha egymas közt ezt már eldöntötték, utolag én már semmit nem tudok tenni. Mindenesetre inkorrektsegnek tartom. Akkor is ha ez nékik plusz papir munkát jelent... én viszont pénzt hoztam nékik a konyhára... az a baj hogy ha ki kell verni a balhét, abban nem jeleskedek...
2014. dec. 18. 18:58
 7/10 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a villámgyors valaszt mindenkinek!
2014. dec. 18. 19:03
 8/10 anonim ***** válasza:
3-as vagyok. azért ha bemész és nem hajlandóak cserélni a panasz könyv elkérése néha csodákra képes:) ha megemlíted lehet mégse lesz olyan sok az a papírmunka. Ami megjegyezném nem sok kb 10 perc
2014. dec. 18. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

ki szeretted volna cserélni egy jobb állapotúra...


...miért, ez milyen állapotban volt vadonatúj létére? ott az üzletben ez nem derült ki?

értékben mennyi volt?

2014. dec. 19. 17:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Kifogástalan állapotban volt, mivel mégis csak vadonatúj telefonról van szó. Viszont bontott csomagolású készülék volt, amit sokan összefogdoshattak. Még a telefon hátlapján lévő védőfólia is lejött róla, amit csak vissza biggyesztették rá. Megvettem, mert máshol csak drágábban kaptam volna meg ugyanezt a típust. Amikor 2 emelettel lejjebb észrevettem hogy ugyanennek a mobil bolt hálózatnak egy másik üzletében ugyanez a típus volt kapható, amin látszott, hogy még nem fogdosta össze millió meg egy egy kéz, (hátlap fólia+ tartozékok érintetlenek voltak) ki szerettem volna cseréltetni arra a készülékre a már megvásárolt mobilt. Nem engedték, mert plusz papirmunkába került volna nékik az átírás. Ennyi.
2014. dec. 21. 19:51

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!