Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A képernyőzáramat szeretném...

A képernyőzáramat szeretném megváltoztatni csúsztatásra, de ezt írja ki a telefonom: "Rendszergazda, titkosítási szabályzat vagy hitelesítőadat-tároló által letiltva. " Nem lehet rányomni. Ilyenkor mit kell csinálni hogy be tudjam állítani?

Figyelt kérdés

2014. dec. 28. 19:45
1 2
 1/19 anonim válasza:

Vasárnap óta próbálok rájönni , de még nem sikerült.

A hardresetet, el akarom kerülni, d lehet hogy végül az lesz :)

Az a gond hogy beállítottad a képernyőzrat meg valami olyan funkciót amihez szükséges egy védett képernyőzár.

És nem jöttem még rá meik ez a funkció:(

2014. dec. 30. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim válasza:
77%

Megvan rájöttem!

De csak véletlen ez a vicces.

Írom mi a teendőd:

1: Rontsd el a képernyőfeloldó zárat 5 alkalommal, és akkor kiad egy olyat hogy elfelejtett minta.

2:Kattints rá írd be az emailod és a jelszavad.

3:Most bedob abba a menübe ahol kiválaszthatod melyik legyen a feloldó.

Itt még mindig nem tudsz rá nyomni a csusztatásra.

4: Egyszerűen nyomd meg a visszagombot és alapból át áll csúsztatsra.

Remélem sikerül. :D

2014. dec. 30. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 MARCSI-55 válasza:
Szia, szeretném a segítségedet kérni. Vettem egy samsung telefont, mindent próbálgatok rajta még nem nagyon vagyok képben így lett egy kis bakim amit nem tudok meg oldani. Le zártam a képernyőt jelszóval , hogy ki próbálom azt is. Jó is lenne de mivel állandóan lezár mást sem csinálok mint kódot ütögetek , hogy meg nyissam a telefont. Meg kérdezném Tőled a Te módszered erre is jó ? De ha nem , még csak kettő napos a telefon de már ideg vagyok tőle. Vagy hivjam a szolgáltatót? Köszi.
2015. jan. 14. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/19 MARCSI-55 válasza:
Sikerült !!!!
2015. jan. 14. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim válasza:
Nekem is sikerült :)Köszi :)
2015. febr. 8. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 anonim válasza:
Szia! Nekem nem sikerült az 5 elrontott után kiírta, hogy 30 másodperc múlva próbálkozzak újra. Más ötlet?
2015. jún. 14. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/19 henny23 válasza:
100%
Megfejtés: Beállítások->Biztonság->Hitelesítési adatok törlése katt! ;) nekem is ez volt a gondom és működött.
2015. jún. 19. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim válasza:
Az utolsó nálam is bevállt! Köszi!
2015. szept. 25. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim válasza:

Én is belefutottam ebbe a hibába. Smart Lock-on belül arcfelismeréssel kísérleteztem amihez be kell állítani valamelyik zárat , én a mintát választottam , másnap már nem lehetett visszaállítani a söprés képernyő feloldás funkciót. Hitelesítő adatok törlése megoldotta a problémát. Próbáltam előhozni megint de nem sikerült eddig. Hitelesítő adatok törlése funkció szürke maradt végig, azaz nem lehet rányomni.

Android 5.0.2 a telefonomon lévő szoftver verziója. Nagy köszönet henny23 a segítségért!

2015. okt. 26. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim válasza:
Szuper valasz volt es segítség Heni!! Kösziii megoldotta a sony Z3 on a gondot! :)
2015. nov. 9. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!