Elküldtem a telefonom szervízbe, most meg mintha nemakarná vissza küldeni mit tegyek? (Többi lent. )
Több szempontból macerás a dolog... egyrészt van logisztika, tehát nem úgy megy hogy egyik nap leadja, másik nap meg visszakapja. Másrészt Ultrát nem javítunk, hanem cserélünk, ha nem volt épp raktáron, az nyújthatja a várakozási időt.
Az más kérdés, hogy a hátlap NAGYON ritkán válik "csak úgy" el... bár nem én vizsgáltam be a készüléket, de nem vagyok benne biztos, hogy garanciális kérdések nem merültek fel.
Írd meg nekik határozottan, hogy ha a telefon nem érkezik 2 napin belül a fogyasztó védelemhez fordulsz és ha a hiba továbbra is meg van mond meg nekik újat küldjenek mert akkor is a a fogyasztóvédelemhez fordulsz.
Ettől általában be sz*rnak ha meg ennek ellenére se akkor fordulj a fogyasztó védelemhez.
Nekem is volt ilyen hívogasd zaklasd mert 3 hét alatt a holdról vissza lehet hozni.
Nem rég ezt írta.: nem kaptam vissza sajnos, de hívtam őket, nem lett jó azért nem küldték vissza... remélem kicserélik
Ebben vajon mit értett bővebben? Jelentsem fel, vagy várjak még vele?
Hát szerintem ez már fura hátlap miatt 5 hetet kell várni????
Mond meg nekik, hogy most már valami legyen mert nem azért vetted a telefont, hogy ne használd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!