Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Huawei p7-l10 hívás közben...

Joci180630 kérdése:

Huawei p7-l10 hívás közben recseg a vonal. Megoldás érdekel?

Figyelt kérdés
Huawei p7-l10 telekomos. hívás közben recseg a vonal olyan mint ha nem lenne térerőm. Meg vettem a telefont semmi probléma nem volt vele és kiírta a telefon hogy új szoftver frissítés elérhető tehát frissítettem és innentől kezdve szinte recseg, elhalkul egyszóval nem értem mit mond a másik. Valaki tud benne segíteni hogy mit lehetne vele kezdeni hogy újra jó telefon legyen.

2015. márc. 7. 11:23
 1/4 anonim válasza:
Szia! Nekem is ilyen készülékem van és barátnőmnek is, szintén telekomos és szintén ugyan ezzel a problémával... Leveleztem már a telekommal meg a huawei-jel is a problémával kapcsolatban, igaz 100%-os megoldást nem találtam/találtak a dologra, de valamelyest megoldást nyújt ha a beállításokban az egyebek->mobilhálózat->preferált hálózattípus alatt nem automatikus(4g/3g/2g) van beállítva hanem vagy a "csak 3g" vagy a "csak 2g". Ugyanis azzal magyarázza a problémát a telekom h valószínűleg a telónak érzékenyebb az antennája és folyton válogat a hálózatok között telefonálás közben annak függvényében h mikor melyik tetszik neki jobban ahogy változatod a helyed, teszem azt sétálsz... A szép a dologban az h csak telekommal van ez a gond... Ugyanis a náluk vásárolt P7 független, ha eddig nem tudtad volna... :) tettem bele egy vodafoneos kártyát és mivel a vodafonenak tökéletesen stabilan van itt 3G-s léfedettsége problémamentesen lehet telefonálni, a telekommal ellentétben, mert nálam tényleg folyton váltogat 2g-3g-4g között... én erre jutottam a problémával kapcsolatban, de ha esetleg te is jutottál azóta valamire, kíváncsi lennék rá hátha találtál valami jobb megoldást a dologra és tudunk egymásnak segíteni... :)
2015. jún. 20. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Szia!mobilhálózatot már én is kipróbáltam de semmivel sem lett jobb. amikor megvettem a telefont nem tapasztaltam ilyen hibát ez akkor kezdődőt el amikor leejtettem meg szoftvert frissítettem nem tudom hogy van-e köze hozzá.Én is felvettem a kapcsolatot a huaweivel pont ma kaptam meg az emailt hogy kicserélik a telefont egy újra, igaz nekem más baja is van.Viszont ezt a független dolgot nem tudtam.Ha megkapom az új készüléket írni fogok hogy fent áll még ez a probléma.
2015. júl. 13. 23:20
 3/4 anonim válasza:
Szia! És pontosan hol vetted fel a kapcsolatot a huawei-el?? (telefonszám vagy email cím stb) illetve milyen problémáid vannak/voltak még a készülékkel?
2015. júl. 24. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

email és telefonon is. telefonak az usb részével volt probléma nem akart tölteni meg a hátlapján repedés volt ami szerintem ők okozták.ám meg kaptam az újat ezzel is fen áll a szaggatás a hangnál de már nem annyira.email cím: ugyfelszolg@mail01.huawei.com

telefon: 36 40 38 66 38

2015. aug. 9. 15:29

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!