Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Lehet kérni a pénz visszafizet...

Lehet kérni a pénz visszafizetését telefon esetén?

Figyelt kérdés

van egy nokia lumia 520-as telefonom. március 25.-én lesz egy éves. Másodszor van most szervízben. Elősször sem javították meg rendesen, 2-ből egy hibát javítotttak, azóta megy egy rendses 12-es betűmérettel írt, A4-es oldalt írtam tele a hibáival. Van olyan törvény, vagy szabály,vagy rendelet, vagy mittudom én hogy például hány javítás után lehet kérni a vételár megtérítését, illetve a készülék cseréjét? Ha van akkor küldenétek egy linket hogy kinyomtassam és a Kedves Nokia Szervíz asztalára rakjam? Hangszórótól az érintőpanelen át és azon is túl a felébresztésen bekapcsoláson, az operációs rendszer indulásáig stb... problémáim vannak.

Szó szerint használhatatlan a készülék :( Segítsetek légyszi! a Telekom/T-mobile -tól lett online rendelve.

29.990 Forintba került :( egyébként erre 2 év garancia van? mert csak egy számlát kaptam. (a hyelyesírási hibákért elnézést kérek, siettem)


2015. márc. 12. 07:25
 1/6 anonim ***** válasza:

Szia, ismerem a helyzeted nálam fél év után egy Prestigio járt így.

Figyi,van olyan hogy készülékcsere,de ezt úgy tudom a szerviz bírálja el,pénzvisszafizetés csak fogyasztóvédelem vagy pereskedés útján van.Nem nagyon szokták a pénzt visszaadni,mindegy hogy teledfon vagy sportcipő.

Szerintem küldd szervizbe,ha olyan hibái vannak amire érvényes a garancia,ezt el kellene olvasni,akár a nokia vagy a Telekom honlapján,,akár a akis papírok között amit a telefonhoz adtak.

Aztán nyugodta lebegtesd meg a fogyasztóvédelmet,lehet hogy nem koptatnak le olyan hamarha "ugrálsz".

2015. márc. 12. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Szia egy egész oldalnyi hibával most van szervízben a központban Szombathelyen. Nekem is volt Prestigio tabletem :) 7.0 prime volt. totálkárosra ment tönkre betört magától a kijeézője a kamera nem volt jó elküldtem szervízbe. Ahol vettem levásárolhattam az árát azonnal.

A probléma az hogy szeretem ezt a telefont, csak az érintőpanelt, meg a melegedési és az akkumulátor problémákat nem oldják meg. Akkor szerinted a ogyasztóvédelemhez nyugodtan fordulhatok ha legalább 3-4szer volt szervízben? és nem javítják ki a hibáit?

Most jelenleg másodszor van szervízben :/

2015. márc. 12. 08:16
 3/6 anonim ***** válasza:

Pénzt ennyi idő után 100%, hogy nem "fizet vissza" egy szolgáltató sem! Pláne a trémobil!

Amúgy is mire fizetne vissza, ha már 1 éves... Max cserélik, ha gyárilag hibás.

2015. márc. 12. 12:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
EGYETLEN EGY HIBÁT JAVÍTOTTAK MEG! ÉS 7 dolgot elrontottak rajta. az idegeimre mennek komolyan mondom -.- -_- >_< ... A szervizes meg sem kérdezte mit kérek. Javíást, vagy Cserét. Hát persze hogy javítást írt rá ...
2015. márc. 24. 06:24
 5/6 A kérdező kommentje:
Legközelebb addig verem a pultot, amíg azt nem lesz képes ráírni hogy az ügyfél igénye csere.
2015. márc. 24. 06:25
 6/6 anonim ***** válasza:

Szia,a prestigios vagyok.

Hogyhogy a szervizes írja rá,hogy mi legyen?

Én vodás vagyok,egyszer kellett náluk vett telefont szervizeltetni,bementem az üzletbe és az ügyintézővel együtt töltöttük ki a lapot,mi baja van,milyen telefon és a javítás mellé cserét is kértem aztán már csak cserét.

2015. márc. 24. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!