Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Szerintetek mit tegyek?

Szerintetek mit tegyek?

Figyelt kérdés
Van egy Wayteq Talk 5H tipusú mobiltelefonom amit június végèn kaptam. Egészen októberig jó volt de azután rossz lett. Szerviz,decemberben vissza kaptam. Majd január második hetében ugyancsak rossz lett. Megint szerviz majd vissza kaptam március végére de most megint rossz. (Két alkalommal melegedett ,kikapcsolt,kamera no kép,stb) Most nincs hangja,úgy hogy telefonálni sem lehet vele, minden más jó. Mit csináljak? Mondjam hogy csereltessék be? Vissza kaphatok pénzt? Mert akkor abból vennék egy márkásabb telefont.. Esetleg adjam el vhogy? Köszönöm a válaszokat . :)

2015. ápr. 7. 18:00
 1/2 anonim ***** válasza:

Eladni soha az életbe nem fogod. Vidd vissz ahol vetted, mutasd meg hányszor volt szervízben és követeld vissza a pénzed. Ha nem akartják visszaadni akkor borítsd rájuk az asztalt nyugodtan és kérd a panaszkönyvet. Arra sokan allergiásak és akkor egyből más a szitu. Pláne ha megkérdezed az eladó nevét aki nem akarja visszaadni a pénzt...


Neked pedig annyit mondok. Ne vegyél anoním szarokat ! Gyűjtsél még egy kicsit és vegyél egy olyan telefont amit nem kell egy hónap után kukába dobni. És neve is legyen. Ilyen olcsó kategóriában a Huaweinek és a Sonynak vannak jó telói. Samsungot felejtsd el.

2015. ápr. 8. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Mindenki jot mondott rola... De meg van bánva:/ igen valoszinu ez lesz. Köszönöm a válaszod :)
2015. ápr. 8. 21:42

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!