Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung galaxy S6 Edge kijelző...

Samsung galaxy S6 Edge kijelző probléma. Valaki találkozott már vele?

Figyelt kérdés
Vettem egy ilyen készüléket, valamint egy hozzá való gyári tokot (clear view cover). A telefon kijelzőjén feltűnt néhány folt, amiről kiderült hogy sajnos nem folt, hanem karcolások. A neten kutakodva jónéhány ilyen esetet találni, az egyetlen közös, hogy minden ilyen esetben volt a telefonon clear view tok. tehát 99% hogy a tok karcolja a megkarcolhatatlan kijelzőt. Ezzel kapcsolatban felvettem a Telenorral a kapcsolatot, ahonnan rövid úton elhajtottak, mondván hogy ez nem garanciális hiba. Nade ha nem az, akkor mi? mert ha esetleg egy 500 ft-os teszkós tokot tettem volna rá, akkor még el is hiszem, de mivel ez egy gyári 16.000 ft-os tok, így nem. Itt vagy a tok, vagy a telefon, vagy mindkettő hibás. Írtam a samsungnak is, ők még nem válaszoltak. Szerintetek?
2015. máj. 15. 15:17
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:
19%
Nem tudom egyesek miért ilyen naívak, hiszékenyek ..... :):):)
2015. máj. 15. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 A kérdező kommentje:
Te meg nyomorék vagy "kedves" utolsó. A 34%-al meg különösen befognám a számat a helyedben....
2015. máj. 15. 21:05
 23/33 A kérdező kommentje:
szemről téma lezárva
2015. máj. 15. 21:05
 24/33 anonim ***** válasza:
0%

Hahaha neked még a százalék számít..... Vicc vagy ember

Gondolkozz mielőtt írsz mert az se megy mindig

Pápá karcos S6 Edge :P :)

2015. máj. 16. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:
93%
gondolom az bántja a lelkisérültet, hogy neked ilyen telefonod van
2015. máj. 16. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/33 anonim ***** válasza:
0%
Hahahaha biztos ismersz ilyen szerencsétlenekkel leállni......
2015. máj. 16. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 A kérdező kommentje:

Na, akkor álljon itt a sok nyomoroncnak a Telenor hivatalos válasza (úgytúnik mégiscsak nekem lett igazam):


Tisztelt XXXX YYYYY!


Sajnáljuk, hogy készüléke kellemetlenségeket okozott Önnek, és köszönjük, hogy

hozzánk fordult, mert ezzel lehetőséget teremtett számunkra, hogy tájékoztatást

adjunk.


Panaszával kapcsolatban megkerestük a készülék gyártóját.


Hivatalos tájékoztatásuk alapján, a levelében leírt esetekben a kijelzőt a

márkaszerviz garanciában cseréli. Az új kijelzőt ezt követően, egy gyári

védőfóliával látják el, amely megakadályozza a további sérüléseket.


Mindezek mellett azt a további tájékoztatást kaptuk, hogy ezt a jelenséget a tok és

a kijelző közé bekerülő szennyeződés okozza, emiatt javasolják a tok belsejének és a

kijelzőnek a folyamatos tisztán tartását, ezzel elkerülhető a tapasztalt probléma.


Jelenleg még az üzletekben nem elérhető a fent hivatkozott védőfólia, de a Samsung

elmondása szerint jövő hét közepére várhatóan már megvásárolható lesz.


Jótállási igényét bármelyik üzletünkben jelezheti, és cégünk gondoskodni fog a

készüléke márkaszervizbe juttatásáról, megbízható javításáról. Az ügyintézéshez a

teljes készülék alapcsomagra, a tok számlájára és a jótállási jegyre van szükség.


Fontos információ, hogy minden ilyen esetet érintően a gyártó csak a vásárlástól

számított első 3 hónapban, illetve minden készüléket csak 1 alkalommal kezel

garanciában.

2015. máj. 29. 11:19
 28/33 anonim ***** válasza:
4%
Gratulálok 1 alkalommal szóval remelem lesz meg ilyen problémád vele :):):):):)
2015. jún. 7. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/33 anonim válasza:
Na ez nem semmi... teljesen kiakadnék én is... de legalább cserélik! Bár annyi pénzért, amennyibe kerül a készülék meg a tok, még jó, hogy cserélik, el is várja az ember... Tanulságként annyit, hogy sajnos ezeket a gyenge képernyős telókat, még ha azt is mondják, hogy karcmentes, minden megsérti, így tényleg nem árt fóliát venni, többet ér sokszor, mint egy tok. Én nekem sajnos egyenlőre csak vágyálom marad a telefon, de már tudom, hogy nem veszek ilyen tokot hozzá... :/
2015. jún. 17. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/33 anonim válasza:

Sziasztok! Csak ennek a 33%-os gyökérnek üzenném(bár szerintem még ezzel a megszólítással is felbecsültem)

Életedben nem lesz ilyen telefonod:) Irigykedj csak mi jót kacagunk a nyálcsorgatásos kár örömödön:D

2015. aug. 26. 18:24
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!