Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telefon eladás utáni reklamáció?

Telefon eladás utáni reklamáció?

Figyelt kérdés
Eladtam a régi telefonomat, a vevő személyesen megnézte, a szerződést mindketten aláírtuk. Viszont másnap írt emailt h egy csavar hiányzik belőle és foltos a kijelző, adjam vissza a pénzt vagy fizessem ki a kijelző cserét,különben fogyasztóvédelmi pert indít(??). Mennyire jogos a reklamációja, holott ő a saját szemével nézte meg a telefont. Mondtam hogy használt, de a csavarról és a kijelzőről nem mondtam semmit...
2015. aug. 26. 19:39
 1/3 anonim ***** válasza:

Fugghet attol, hogy mi van a szerzodesben, de amugy elmehet a csudaba, mert akkor kellett volna megreklamlnia, hogy a kijelzo foltos (az elegge feltuno azert).

Tehat, nyugodtan pereljen, el fogja bukni a pert.

2015. aug. 26. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
én is így látom...ezek szerintem pont olyan elég feltűnő hibák, amiket személyes megtekintés észrevehetett volna, nem egy olyan, hogy gyenge az akksija, és csak fél órát bír, de ezt nem közölted vele...szóval nyugodtan fenyegetőzhet, de nem sok mindenre fog menni.
2015. aug. 26. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Nem jogos a reklamáció.
2015. aug. 26. 23:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!