Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhonra megvásároltam a Sygic...

IPhonra megvásároltam a Sygic navigávió prémium verzióját már egy hete, de nem működik, a pénzt pedig levonták. Ötletek?

Figyelt kérdés
Be kell állítani valamit a telefonon? (igaz friss iphoneos vagyok)
2015. nov. 27. 15:29
 1/2 anonim ***** válasza:
konkrétan mi nem működik? egyébként pedig próbálj kapcsolatba lépni a fejlesztőkkel, írd le a problémádat, hátha tudnak segíteni valamiben. esetleg próbáld meg letörölni, majd újra telepíteni.
2015. nov. 27. 16:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
a prémium verzió nem működik, csak az alap. Angolul sajnos nem tudok, de próbálkozok valahogyan. Az újra telepítés már megtörtént, változás nincsen.
2015. nov. 27. 16:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!