Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A telenortól nem kaptunk...

A telenortól nem kaptunk értesítést a hűség leteltével, és nagy bajban vaqyunk?

Figyelt kérdés
Két év hűségidőre ami le is telt, viszont nem értesítettek arról hogy a hűségidő után, majd nem háromszorosára fog emelkedni a havi díj. Jött is a számla néztünk nagyra tárt szemekkel. (24eft-ról beszélünk) Mint minden családban vannak jobb, rosszabb időszakok, most ünnepek stb. Vissza akarjuk mondani az előfizetést, viszont van tartozásunk ami már majd nem 40eft, ha személyesen bemegyünk és mondjuk hogy az előfizetést a mai naptól szüntessék meg, viszont a fent maradó összeget mindenképpen rendeznénk, de sajnos egybe nem megy, ezért részlet fizetést megoldható, vagy befizetünk egy kisebb összeget mondjuk a harmadát és a többit részletre, ez megoldható?

2015. dec. 31. 15:31
 1/1 Szirty ***** válasza:

Miért kell értesítés? A szerződés megkötésekor előre pontosan napra lehet tudni mikor fog lejárni a hűség idő és az is, hogy annak lejárta után mennyi lesz a havi díj.

Be kell írni a naptárba! :)


Le kell húzni a SIM kártyát a WC-n, hogy a tartozás kevésbé halmozódjon a további használat által. Utána el kell zarándokolni a szolgáltatóhoz és megpróbálni egyezkedni velük.

Ha semmit nem teszel a tartozás elég gyorsan fog halmozódni.

2015. dec. 31. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!